Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om det er noe igang idag! Har hatt smårier med jevne mellomrom i dag. Fikk helt panikk, måtte stresspakke bag, og vaske babyklær og i det hele tatt. Haha. Men jeg kjenner jo at dette ikke går så fort som de forrige gangene, så jeg har ingenting å stresse med, egentlig. Kvalm er jeg, og litt rar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Håper du ikke må vente noe lengere nå :) Lykke til!

Skrevet

Hei du, nå må du ikke stikke av her, vente på meg! ;-) Spennde da Xenaen! Skal krysse fingrene for deg! :-)

Skrevet

Hehe, ja bortsett fra at jeg har født på fire timer før, og bor fire timer fra sykehuset jeg skal føde på. hm...

Skrevet

da krysser vi fingrene for deg

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...