Xenaen Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 om det er noe igang idag! Har hatt smårier med jevne mellomrom i dag. Fikk helt panikk, måtte stresspakke bag, og vaske babyklær og i det hele tatt. Haha. Men jeg kjenner jo at dette ikke går så fort som de forrige gangene, så jeg har ingenting å stresse med, egentlig. Kvalm er jeg, og litt rar.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Så spennende! Håper du ikke må vente noe lengere nå Lykke til!
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Hei du, nå må du ikke stikke av her, vente på meg! ;-) Spennde da Xenaen! Skal krysse fingrene for deg! :-)
Xenaen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 Hehe, ja bortsett fra at jeg har født på fire timer før, og bor fire timer fra sykehuset jeg skal føde på. hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå