Lillegullet130707 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Noen som har gode råd? Mannen min la seg på gjesterommet i natt pga at jeg snorket så fælt... Lei meg....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 huff, det er fælt. Det samme gjorde min mann en liten preiode. Jeg har snorket siden jeg var liten, måtte fjerne poluppene mine da jeg var omtrent 12 år. (Poluppene sitter i nesegangen og minsker lufttilførselen, så en snorker mer) jeg ble bedre da, men har med meg litt traumer ang snorking til voksen alder. Nå som jeg er gravid er det nesten som å være tilbake, for nesegangen er så helvtett hele tiden. Kan nesten finne på å snorke i våken tilstand... Det hjalp å ta en samtale med min kjære, og riktig nakkestøtte er viktig (elementært?), så luftveiene er åpne. Lykke til!
nr 2 i oktober? Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 eg snorka også for tia, mannen min klip meg i nesen - så snur eg meg og det blir slillt... hehe be mannen din vekke deg så du får legge deg i en annen stilling, går ut ifra at du ikke snorker i alle stillinger og hele natta
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 vet ikke om jeg snorker men jeg har startet å sikle sikkert fordi jeg sover med munnen opp så da snorker jeg sikkert å hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå