kisso Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 NÅ e eg så himla leie av å vær så snopesjuk heile tida. Ingenting så tilfredstille meg utenom sjokolade, er jo ikke bra for babyen dette her... Redd for svangerskapsdiabetes er jeg og. Prøve å tilfredstillle en del med frukt men hjelper ikke, nå spiser jeg bare mer mat og snop for hver dag som går....hvordan skal dette gå. Forrige svangerskap la jeg på meg over 20kg, gikk de ned igjen men likevel... Ikke gjør jeg på mye heller ettersom jeg har bekkenløsning og må på en måte ta det rolig. Dagene blir lange og kjedelige og gir meg masse av tid til å tenke på om jeg skal gå å handle noe godt...ikke lett å stå over. Nå forstår jeg hvordan røykeren har det når det gjelder røykesug...ikke lett med snopesug heller, sjokolade spesielt!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 du kan jo prøve å spise slik 70% kakao sjokolade, boca eller sånn kokesjokolade, di er litt sunnere enn vanlig sjokolade=) kjenner akurat til situasjonen din, har søtsugen hengende over meg hele dagen å det går ikke en dag uten at jeg klarer å la være å drikke brus å spise noe snop...sambo må av å til stå vakt framfor kjøleskapet, hehe=) merkelig nok så har ikke vekten rørt seg noe ennda, meeeen det kommer vel=/ IALLEFALL, jeg føler med deg!!!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå