Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 ... er usikker på om slimproppen har gått eller ikke? Tror den gikk for noen dager siden, men etter det har det fortsatt å komme litt blankt slim og noe mer utvannet utflod virker det som... Eller er det for dumt å ringe bare p.g.a. det?
Sluffsa Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Er jo ikke nødvendig da, er det den som er kommet så betyr det jo bare at du før eller siden skal føde, men er ikke et sikkert tegn på at den er rett rundt hjørnet....... Lykke til:)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Jeg mistet slimproppen i uke 21, og fødeavd var totalt uinteressert! Den spiller ingen rolle, og er ikke et fødselstegn selv om mange opplever at den går i forbindelse med modning... Jeg ville med andre ord ikke ringt føden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå