navano Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 over hvem som er hvem. Hvordan skriver dere? Per er inngiftet Feks: Kari - tante til brudgom Per - gift med kari Eller: Kari - tante til brudgom Per - gift med Kari Eller: Kari - tante til brudgom Per - onkel til brudgom og gift med Kari Mye rart som dukker opp nå 6 dager før...
Mor til et enebarn Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Jeg hadde skrevet onkel til brudgom, gift med Kari. Men, er det vanlig? Hadde ikke tenkt til å ha det, men nå blir jeg usikker....
navano Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Er nok like vanlig å ha en slik oversik tsom å ikke ha... Selv synes jeg det er litt greit å kunne plassere navn og ansikt i "ro og fred" er så dårlig på å huske navn. Ikke minst er det ok å vite hvem som har hvlken tilhørighet til brudeparet. Men det er nå meg da... som er supernysgjerrig på alt...thihi
majatv Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Jeg skal også ha en slik liste og skriver Kari- tante til brudgom på morsiden Per- onkel til brudgom, gift med Kari.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå