Reveenka Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Det digre monsteret på 1000cc skal endelig avgårde, og jeg skal slippe å bekymre meg om alt som kan skje på veien når man kjører motorsykkel! Og penga skal brukes på badet _mitt_ - moahahahaha!
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Ahhh det var godt! .........! har aldri likt motorsykler jeg=( og snart skal tenåringsgutten ha firehjuling...Hjelp!!
Babyonboard ;-) Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 hihihi... Er det mannen jeg skal synes synd på da da?? ;-) Kjører motorsykkel selv jeg, og samboern har ennå ikke klart å overtale meg til å selge den ;-)))))
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 blir ikke det samme å kjøre bad,som motorsykkel da... ;o) men jeg har blitt redd di to hjula i det siste selv.siste sykkel vi hadde var en ural med sidevogn,hehe.slapp å være redd for å tippe ivertfall, =0)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 hihi... Sambo sa jeg kunne selge sykkeln og kjøpe barnevogn istedet...... pøh!! Ja takk begge deler sier nå jeg da ;-)))
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 da kjøper du en med sidevogn,hehe. gubben brukte uralen for å lufte bikkja....satte den i vogna å susa avgårde.men bikkja hoppa av..ville ikke luftes slik,haha. kunne tenkt meg en tohjuling med gromlyd jeg da =)
Reveenka Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2007 Oooog SOLGT! til den gråhårede herremannen der nede ved Glommas bredd! Det var fort gjort, gitt! Nå blir'e bad! c",)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 hihihi.... Da er jo alle fornøyde da ;-) eller? ligger det en mann og gråter sine modige tårer en plass? *ler*
Reveenka Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2007 Det skjærer nok litt i hjerterota - men han har egentlig skjønt at mckjøring ikke er prioritert i familien om dagen, jeg tror det er fem år siden den sykkelen ble brukt sist... Men han snakker allerede om at han skal kjøpe ny sykkel om noen år, ja! Men med fire jenter i huset, er jeg ganske sikker på at han også vil sette pris på nytt bad med flere dusjer.... c",)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. mai 2007 #10 Skrevet 20. mai 2007 hehehe... Ja hvis den ikke blir brukt så har han mista stemmeretten ;-)) Og jeg stemmer JA til flere bad med tenåringsjenter i huset ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå