Gå til innhold

10.05-07!:) FØDEKLAR!:) og milla venter jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :) er dere her fortsatt? ser på flere innlegg at vi er ca like langt, og like lei... :) I dag er jeg 10 dager over, og er nå innstilt på at jeg kommer til å måtte bli satt i gang på overtidskontroll den 24.. ganske kjip tanke... Hvordan er det med dere? (hvis dere ikke ligger og føder nå da... hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI ;) Jeg er også 10 dager på overtid med ordinær termin 10. mai... Var inne til overtidskontroll m/ spm om igangsettint grunnet ødemskår på 3 ( Har ikke svangerskapsforgiftning) den 15.mai... men grunnet total umoden mormunn ble valget til at jeg forsøker gå ut overtidstiden... Har også neste kontroll 24.mai... Og regner med igangsetting da... Er fryktelig sliten og lei... er så full i væske i kroppen at kan ikke stå lenge på beina uten at det smerter.. sukk...føler det bare er elendighet... Ja, også flyr jeg jo på do 3-5 ganger hver natt... også på dagtid hvis jeg forsøker være akativ og gå en tur, da kommer jeg meg ikke så veldig langt før jeg må snu å komme meg til ett toalett... og det i seg selv når man er så stor og stinn er en kraftanstrengelse uten like...Er konstant er trett på dagene nå og sover mer.. Det er jo deilig da... Har den siste mnd hatt både mens murringer, nedtrykk, hyppige kynnere( ikke smertefulle)... men ingenting som er effektivt... Så her sitter jeg da... langt over fødeklar, stor og jævlig og håper på smerter som kan sette igang fødselen... Smiler... Skal bli deilig nå få hilset på husokkupanten i magen min...

Skrevet

Hehe... nei det skal ikke være greit! Jeg har også hatt masse kynnere, maserier og menssmerter, og trodde at jeg ikke kom til å gå til termin en gang... men den gang ei... var ganske skuffa da jordmor sjekket meg på siste kontroll og sa at det var dårlig med modning... huffamei... jaja, du frå holde meg oppdatert på hvordan det går med deg! lykke til! nå er det uansett ikke mer enn fire dager igjen for noen av oss! :)

Hvor skal du føde forresten?

Skrevet

Heisann ja!

Jeg er også her fremdeles, på 9. overtidsdag :/ Begynner å bli temmelig lei nå, men er glad jeg skal på overtidskontroll på tirsdag. Jeg har fått beskjed om at jeg da vil få vite hvilken dag de setter meg igang. Onsdag er jeg fullgått overtid som de seier er 12 dager, så da har jeg jo ikke lenge igjen uansett. Ville jo helst at det skulle sette igang av seg selv men sånn virker det IKKE her i gården, har ikke så mye som en kynner engang......... men men, uansett jenter, masse lykke til alle sammen!! :))

Skrevet

Hvorskal dere føde forresten?

Jeg skal føde på SUS. ( Stavanger )

Skrevet

Jeg er her enda jeg også:( Vil føøøde! Skal til JM i dag, da skulle hun ringe å bestille overtidskontroll på sykehuset.. HÅPER jeg blir igangsatt veldig snart i tilfelle.. men hadde håpet på at fødselen skulle starte av seg selv, men ser ikke slik ut..

Jeg skal føde på SSK (kr.sand).

Er dere her enda dere da?=)

Skrevet

Jeg er på min 10 overtidsdag i dag, og ubeskrivelig lei jeg også..dagen snegler seg avgårde.Har time 25, og regner med å bli satt igang da, er moden og har litt åpning.Uansett hva de sier, jeg går ikke derfra før de samtykker i min beslutning, det går en viss grense!

Men noen som vet hvorfor det praktiseres 14 dg og 12 dg overtid, avhengig av sykehus? Jeg liker ikke at jeg skal måtte gå 2 dager ekstra overtid ifht andre sykehus..

Har også hatt masse tette kynnere i lang tid, masse nedpress osv, men det blir ikke til verre smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...