oktoberjentene;) Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har kviet med lenge med å ringe til føden om det skulle være noe.... vil liksom ikke være til bry, og hysterisk osv..... men i går var jeg litt bekymret for lillegutt i magen pga lite liv.. tok mot til meg å ringte... hadde tenkt å bare spørre litt om hvor vanlige dette var.... men jordmora på tlf sa ikke så mye, bare at jeg kunne komme en tur nå med en gang hvis jeg ville det...ble litt sjokkert over hvor hyggelig hun var hehe......... fikk masse god hjelp på føden... de har nok ordentlige rutiner når det kommer noen inn som meg.. sjekket pulsen hans over en lengre tid, kynnere/rie aktivitet, livmorhals, urinprøve og ul.... følte meg så godt tatt vare på..... Det jeg ville frem til var at hvis dere er bekymret for noe eller bare lurer på noe.., ser jo mange her inne som har mange tanker og er redde.. ta heller en tlf til føden og snakk med de.. de er der for oss... kjempe glad for at jeg gjorde det i går!! Og de er bare glade for at vi gjør det...... Ha en fiiiin søndag ;o)
doble Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 jeg har også bare hatt positive opplevelser når jeg har ringt føden og vært der Bedre å ringe en gang for mye enn for lite! Ikke noe farlig;) De er der for oss:D
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Flott tråd Alviola! Dytter den litt opp så flere ser den
oktoberjentene;) Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 Bra du syntes det Pusi;) tror mange velger å ikke ringe nemlig hvis de er bekymret... håper flere tar motet til seg å gjør det...
jentebabymom Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 jeg var også på føden i går pga at jeg ikke kjente så mye liv, alt var bra da men..... fikk tatt en ultralyd da fikk jeg vite at babye min var 1975 gram og kom til å bli ca 3800 ved fødselen. viktigste å gjøre det man føler er riktig, heller en gang for mye.....
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 jeg ble møtt av ei dritsur heks som ikke tok blodtrykk elelr sjekka urin og livmorhals.. hun bare sjekka fosterlyd..
jentebabymom Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 jeg gjore det samme sist helg.....kjempe hyggelig på føden. bedre enn å enkste seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå