Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil bli med på et treff da? Jeg har ei datter på snart 2 år er selv snart 21 og vil veldig gjerne bli kjent med noen andre med unger. Bor i Drøbak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg kan tirsdag 29.mai.. hadde vært gøy det! bor i ås!

Skrevet

vi kunne jo funnet en lekeplass eller noe, så ungene kan løpe rundt! sønnen min er ikke så glad i å sitte lenge på samme sted, hehe:)

Skrevet

Eller skal vi ta og treffes i badeparken i Drøbak der er det jo fint for barna og leke,Tiril klarer heller ikke og sitte stille på et sted da hyller hun hele tiden. Er jo mye deiligere og være ute med de små.

Skrevet

det høres bra ut det... er med jeg!!

Skrevet

Hei:o) vi har også lyst til å bli med, men kan bare på mandag den 28, for jeg skal fjerne mandlene mine den tirsdagen:( men jeg og oliver får heller bli med neste gang det er treff i ski området...

Skrevet

da tar vi treffet i Badeparken i Drøbak den 29 mai kl 12.00. Møtes utafor Drøbak Kirke.

Hvem blir med?

Skrevet

jeg kommer jeg, passer fint!!!

Skrevet

så bra virker som det bare blir oss gitt, er virkelig alle så kjipe her inne? Vet det er fler her som er fra Ås,Ski,Drøbak og på disse kanter.

Skrevet

ikke mange som ville bli med nei.. men kanskje de tror det er 25 mai siden det står på overskriften og da trur de det er over...

men jeg kan komme jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...