Gå til innhold

No more milk

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo - endelig etter 3 måneder - bestemt meg for å slutte å pumpe mm og gi Mia mme. Det er vel en ukes tid siden jeg pumpa sist (beste uka siden jeg fødte ;-), men nå lekker jeg plutselig litt melk igjen. Noen som vet hva man bør gjøre for å slutte å produsere melk? Kan jeg bare ikke pumpe for å ikke stimulere mer produksjon? Jeg trappet jo ned så jeg pumpet bare en gang om dagen de siste dagene, stort mer kan man vel ikke trappe ned. Sist jeg pumpet fikk jeg bare ut 30 ml så jeg trodde det kanskje bare ville forsvinne.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Råder deg til å ta kontakt med ammepoloklinikken. De snakket med meg om dette, og de sa at man må binde opp puppene stramt for å stanse melkekjertlene fra å produsere på nytt.. Dette skulle de vise meg når jeg er ferdig med penicillinkuren.. Frem til da er jeg en pumper og kaster...

Tror du kan finne noe på ammehjelpen.no også

Skrevet

beklager, pumpetåka.. ammepoliklinikken heter det!

Skrevet

tror jeg har lest en plass at det finnes noen tabletter også som du kan ta for å stoppe produksjonen. Men hør med HS eller ammepoliklinikken så får du iallefall riktig svar :-)

Skrevet

HS kan jeg høre med ja! Skal jo dit til uka uansett (vaksiner...uææææh) så det var en god idé.Tåka hersker selv om melka ikke flommer tydeligvis ;-)

Hun dama på ammepoliklinikken var jo helt fjern, vil helst ikke dit igjen hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...