Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor harde slag mot magen som kan være skadelig? Vet at det er farlig å falle i trappa osv... Men her er det altså storesøster på halvannet som klatrer oppå meg når jeg ligger på sofaen, og av og til hopper hun/kaster hun seg ivrig oppå mammas mage... Det kan være ganske ubehagelig, men jeg er jo ikke mer enn 20 uker på vei, så jeg tenker at lillebror foreløpig ligger godt beskyttet der inne.. Likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig går det nok greitt, men du bør få datteren din til å slutte med det!! Hvor gammel er hun? Datteren vår (3) gjorde det i starten, men hun ble lei av å måtte sitte på gangen (det er straffen hennes når hun gjør noe galt). Nå koser hun med magen, og er obs på at babyen har det bra. Jeg er 17+6.

Skrevet

Takk for svar.

Ja, må gjøre det. Hun er halvannet..

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 2 år og han hopper også på magen min. Jeg har prøvd å si nei til ham flere ganger men han "glemmer" seg ut. Det er vondt og ubehaglig. Jeg spurte jordmor om det var farlig og hun sa hun tvivler på det men at det beste er jo at ingen hopper på magen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...