poca og Krapylet Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 føler det er nå nettopp jeg tok testen.. er nå tydeligvis her inne. er 13 uker nå.... jeg kjenner ikke noe av selve graviditeten enda ,men har bekkenløsning:( det suger big time...har ganske vondt til tider:( men men...skal ikke klage for mye:)
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Du mener at det går fort? Det synes jeg også! Er tredjemann for min del, da. Syns ukene flyr avgårde. Min mann sier dette er sistemann, og selv om det er deilig at tiden går raskere nå enn med nr 1, så er det litt vemodig også. Særlig hvis det ikke blir fler. Ville hatt litt mer tid til å kose meg med å være gravid. Er snart ferdig med eksamener, så da får jeg en fin sommerferie (med litt jobbing, også...men....)!
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Så bra du synes det går fort da =) Jeg oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var 9uker på vei men synes tiden går sååååå sakte ;P Men er selvfølgelig veldig koselig og gå gravid å da :-D er 21+5 nå så er litt over halveis så skal vell ikke klage..Hørtes ikke så behagelig og fått plager med bekkenet da =/ Har heldigvis sluppet unna det begge gangene enda *kryss i taket* Du får ha lykke til fremover da
poca og Krapylet Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 syns det går fort ja ,men det er nok fordi jeg har nok å henge fingra i med min sønn på 15 mnder..aldri et kjedelig øyeblikk...hehe håper det fortsetter i dette tempoet...hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå