2 søte Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 jeg burde virkelig vert lagt for flere timer siden, men det var så kjekt å sitte litt forann dataen ikveld. har ikke hatt internett på flere uker! kjempe kjedelig! er så irritert på bf for tiden! kjenner jeg har mest lyst til å klesse til han! han svarer meg ikke på meld tlf eller noe! ikke det har egentlig ikke snakket med han siden mars-06. men har sendt meld innimellom. og nå er snart permisjonen min ute, og jeg må tilbake på jobb, og der jobber han og, så da kommer jo jeg til å treffe på han, men jeg vil helst ha snakket med han før den tid, så jeg kunne fått noen svar, har lite lyst til å ta det der vi jobber, men må jeg, så må jeg! uff, ble litt klagete dette, men det er godt å få det ut! hva andre gjør på inatt da?? flere som drømmer seg bort til en barnefritur ut på fest eller kino? det gjør jeg, neste helg da er det min tur til å gå ut :)
Harepus Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 jeg sitter her ennå. Er egentlig trøtt som bare det, men det er så kjedelig å gå å legge seg også.. er så deilig når gutten sover, får liksom litt tid til meg selv..
mememe Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 altså.. jeg rota meg bort her da jeg fikk nok av bim. har samme greia som deg. jobber samme sted som faren og han vil ikke snakke med meg i det hele tatt. og det er i grunn greit. MEN jeg må jo tilbake på jobb om ett år. må finne på no annet tror jeg. orker ikke å fly i beina på han hele dagen.
2 søte Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2007 helt enig, det er deilig å bare tenke på seg slv. mi har feber så hun driver å våkner hele tiden nå og griner, og jeg har ikke paracet så hun må nestn bare ri det av selv. men da er det spessielt vanskelig å legge seg for jeg veet kor vanskelig det skal bli inatt når hun våkner igjen og vekker meg og jeg må styre på med hun... jaja idag var en sånn dag bare :/
2 søte Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 ja jeg lurer på kossen det skal bli egentlig, men vi er på samme hus, har hver sine helg på samme avd, så jeg trenger kanskje ikke jobbe sammen md han me har vil nok vere i nærheten.men jeg er fast bestemt på at han skal fint få lov å vere den som finner seg en annen jobb, ikke meg:) jeg vet iallefall det at jeg aldri skalrote meg borti noen jeg jobber med, det er det dummeste jeg har gjort i hele mitt liv,selv om jeg er ganske fornøyd med resultate av det da hehe. lenge til du skal ha baby da?
mememe Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 hehe, ja uff.. det var ikke særlig lurt men han er "sjefen" min da.. så tviler på at han slutter.. og jeg har litt lyst å gå ferdig skole osv. så får liksom se hva man gjør. har termin 18 juli. er ikke så lenge igjen nå.. men uff! lenge nok.. hehe er så spent!!
2 søte Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2007 nei dt blir nok ikke så lett det da, da skjønner jeg at du vil skifte jobb. hadde du forhold med han da? jeg prøvde jo å holde det skjult på jobben, syns ikke noe om å fortelle det til andre, men tosken fortalte det jo til de fleste så det var jo nyttesløst. så da ble liksom alle involvert i mitt privatliv, ikke noe gøy det, spessielt nå alle som jobber der er kaklende sladrekjerringer! det blir jo gøy da, går ganske kjapt den siste tiden, minus de 4 siste ukene syns jeg, da stoppet nesten tiden opp. er du førstegangs? vil ikke han ha kontakt med gutten?
mememe Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 vi forlova oss før jeg fant ut at jeg var gravid. ingen på jobben vet jeg er gravid heller.. blir en del å forklare hvis jeg skal tilbake kan du si. han vil ikke snakke med meg eller gutten etterhvert. men han gikk fordi han ble sammen med ei annen der. og jeg er glad jeg har sluppet å se han nå mens jeg er gravid. og er egentlig ganske glad for at det ble som det ble.. utenom at jeg gruer meg til han skal skrive under på papirer. Han svarer ikke på mld eller tlf eller mail eller noe som helst. og drøyer ting til det egentlig er for sent. tror det ble veldig rotete... sorry
2 søte Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2007 jøsses for en fyr da, litt av en sjef. det at de ikke svarer er så enormt irriterene og frustrerede! nei det er like greit å vere alene da når det er sånne mannfolk ute, syns de er feige som ikke tar ansvar. du kan jo altids la ver å skrive han opp da, men da slipper han veldig billig unna. jeg er veldig fristet til å ringe og vekke bf her bare for å vekke han! ¨ det er tungt til tider men som regel er detkjempe gøy:) gled deg! med sånne fedre er det nesten like bra de ikke stiller opp i det hele tatt, det er mer stress å forholde seg til en upålitelig far enn en som ikke er der
mememe Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 ja, var det jeg tenkte å. altså at det er enklere å forholde seg til ikke noe som helst, enn noen som oppfører seg sånn. har skrevet han opp som far. for ungen sin skyld.. er ikke tid for å være ego nå lenger har masse hjelp i mamma og sånt da. venner og alt. så regner med at dette ordner seg hvis barnefaren skal se meg skal han i hvertfall se at jeg har det så bra at jeg ikke ser han HAH! syns det er skikkelig tøft av deg å begynne å jobbe igjen, der han i det hele tatt er den skal du helt klart ha pokal for
2 søte Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2007 ja det er bare bra, det må du gjøre, å virkelig la han se hva han går glipp av:) det er verre for han å vere i samme rom som mg enn det er for meg å vere der han er. han har pleid å løpt å gjemt seg på et rom når jeg har vert inne med timelistene. han har sett hun 1, kanskje 2 ganger, da nyskjerrigheten har tatt overhånd å han har vert ute i gangen for å kikke. men jeg får se når jeg begynner å jobbe igjen hvordan det går, skal heldigvis på skole til høsten så det blir nok ikke så mye jobbing kan jeg tenke meg. men sommeren skal bli intressant:) detr er vel kanskje litt seint med skole søking, men dersom du hadde søkt skoleplass til høsten, så hadde du kunne tatt permisjon og likevel fått utbetalt stipend av lånekasse. det har jeg gjort i år, og de pengene har kommet vel med. nei nå er det vel bare å gi seg. må nok i seng no, snuppa hervåkner nok engang mellom 6 og 7... nyt nettene og sove lenge om morningen! blir ikke mye av det når gutten din kommer:) hehehe! natta! og lykke til med bf og fødselen om jeg ikke snakker med deg igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå