Gå til innhold

Føler meg ensom og forlatt... Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og stirrer i dataskjermen og er egentlig drit lei av hele datan, men har ikke noe annet å gjøre! Sambo er på jobb og han har lange dager. Har fått tilbud fra ei venninne om å være med ut på byen, men syns ikke det er noe morsomt lenger ettersom jeg føler at hun overser meg når vi er ute. Det er aldri lenger slik at hun spør om vi skal danse, jeg blir liksom bare stående der. Men jeg kan danse selv om jeg er edru og har mage...

Flere som har det slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, du finner de på alenemordebatten. slutt å klag.

Skrevet

Hei - Skjønner godt hva du mener, jeg. Trenger jo ikke å være alenemor for å føle seg alene innimellom.Mange trekker seg veldig unna en som er gravid, de er liksom ikke så interessante venner lenger. Dagene (og kveldene) blir lett litt lange da. Trøsten er at det går over da, ihvertfall!

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen...

Det som irriterer meg mest er at de som tar minst kontakt nå er de som sier til alle andre at de "gleder seg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mye til at babyen kommer" For da skal de være "tanter" og trille turer osv... Hva med å pleie vennskapet bittelitt i forveien da, slik at du har en mamma som vil ha det i nærheten av ungen sin =P

Vi får holde sammen vi her inne, selv om jeg må innømme at det føles som jeg har brukt opp bim, dib, kvinneguiden og ja, hele internet omtent=P

Skrevet

bomba at anonym hadde et teit innlegg her og....uff uff...jaja overse den personen...ofta føler jeg meg ensom også...sambo jobber mye,trener,går ut på ting...selv om han er mer hjemme nå så føler jeg meg ensom..har et par veninner som kommer om jeg ber dem,men blir ikke spurt om å bli me på fest elle noen ting lenger.var mye dårlig tidlig i svangerskapet å kunne ikke planlegge noen ting for formen var bob bob og etter det så er jeg blitt mer å mer sviktet....så ja jeg føler meg ofte ensom å det er kjempe dumt...men vi får trøste hverandre å holde sammen her inne så hjelper det på litt hvertfall...:)

Skrevet

For ett ekkelt svar av anonym nr 2. Sånn her og sambo er gjerne borte flere dager pga av jobb.Føler meg aleine da....og blir nervøs av heile greia når han er vekke heile uka.Føle han mista litt av graviditeten og....men men. Og bare så du vet det anonym nr 2 vi er ikke ALENEMØDRE sjølv om typane våre jobba masse.

Skrevet

Ja,jeg kjenner meg mer og mer alene. Bor midt på landet med all familie i andre land. Kommer ikke til å se mannen min för kanskje i august grunnet jobb. He he he,han var ikke engang her da bebisen ble laget (vi hadde IVF,og nedfryst sperm). Så jeg föler meg dönn alene ja.

Han ringer hver dag og sender penger,men det blir jo ikke det samme.

Skrevet

HAHA! Det har jeg jo ikke sagt.

Men jo! helt klart! typen din jobber masse. Burde stå ALENEMOR i panna di.

men faktisk så klager alenemødre MINDRE enn dere som har samboere.

Skrevet

Klart dei klaga mindre....logisk tenking det dei har jo ikke en mann å klage over=) gidder ikke å krangle....men syns der er litt slemt av deg å svare anonym på den måten. Er du sur så kan du ta det ut på kranglesida=)

Skrevet

Arg..merker jeg blir så irritert på frekke og usaklige svar fra anonyme!!! Hva med å vise noe empati, eller gir det en slags absurd glede å rakke ned på andre? Noen tanker kan man faktisk holde for seg selv, særlig når innlegget handler om noen som ikke har det helt topp for tiden. Phuh, måtte bare få det ut!

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja.

jeg får ikke tilbud om å være med på byen engang, så jeg sitter for det meste hjemme.

det er kankje like greit, man vet hvem som er de ekte vennene dine hvertfall... de som forsvinner når man går gravid, og med en gang ungen kommer ut så er de der og tror de er velkommen etter at de har vært borte i ni mnder.

nope, ikke i mitt hjem når barnet kommer :)

Skrevet

Vel jeg sier bare velkommen etter jeg... Hilsen alenemor!!!!;)

Skrevet

Fælt så usaklig du skulle være da, Anonym.... Vel, deg om det..

For min egen del har jeg heldigvis ikke en samboer som jobber langt unna, og er ikke *alene* sånn sett.

Saken her var vel også et lite hjertesukk om at venniner, og kanskje særlig de man "forventer" litt fra, ikke tar kontakt, og ikke er engasjerte..

Misforstå meg ikke, jeg forventer ikke at alle skal være i skyene på grunn av at jeg er gravid; men synes det er merkelig at en som tidligere har blitt vurdert sterkt som fadder ikke gidder å sende en sms. Men samtidig sier til "alle" at hun gleder seg sååååååååå mye, for det blir så gøy å bli "tante" ....

Det var det jeg skulle fram til i mitt tilfelle iallefall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...