Gjest Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Er det fra rien/kynneren starter til neste starter, eller er det fra den ene slutter og den andre begynner?
Xenaen Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Ja også lengda på rien. Slik at du vet om de er effektive.
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 hvor lange skal de være hvis de er effektive da? Litt grønn jeg...ble satt igang ved første fødsel så har ikke vært igjennom sånn telling. Takk for svar!
Xenaen Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Hehe, jeg telte heller aldri. Men de bør i alle fall vare en 45 s for at de skal ha noen effekt. Oppe i ett minutt er veldilg bra.- Har du rier nå da??
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Neeeii...er nok bare litt seige kynnere...men er jo lov å håpe at det utvikler seg til noe mer. Tror jeg skal lure gubben med i seng...hehe
Xenaen Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 ja det går jo an. Se til å få en ordentlig orgasme sjøl da!! Men er du sikker på at du klarer en fødsel i kveld? Du skal ikke bare sove også se om det tar seg opp i morra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå