proud mama Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 å har aldri vært det før.. vil gjerne lage et rebusløp for bruden, men vil prøve å unngå å drite bruden ut, men heller gjøre morsomme koselige ting.. noen som har forslag til ideer til poster? har funnet på ca 4-5, men trenger enda 4-5 til.. er ikke i storby, men i en liten by håper at noen kreative sjeler ser innom her å gir meg noen gode råd Mvh
rødhette* Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jeg fikk høre at dette hadde vært gjort på et annet utdrikningslag: Forlover hadde stilt brudgommen MANGE spm på forhånd, og notert ned svarene. På utdrikningslaget skulle bruden gjette hva brudgommen hadde svart. Det hadde vært veldig morsomt. Brud fikk utdelt et beløp (tror det var 100 kr), og fikk oppgaver å gjøre, som hun hadde det beløpet tilgjengelig til. Oppgavene var å skaffe noe som minnet henne om f.eks. første natta sammen med brudgommen, første møte med svigerforeldrene osv. Senere på kvelden skulle hun vise hva hun hadde skaffet, og fortelle historien bak. Hadde også vært morsomt. Ellers hadde de vært i en svømmehall først, etterpå hadde hun blitt sminket på et parfymeri, og fått masse gratisprøver/goodiebag. De hadde koselig middag hjemme hos forloveren, der de ovennevte ting skjedde (handlinga av ting skjedde på kjøpesenteret der hun etterpå ble sminket). Så var de ute på byen og spiste.
proud mama Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2007 hørtes ut som en god idè! tusen takk! Har allerede planlagt å stille brudgommen mange spørsmål. skal skrive dette ned i boka mi å se hva jeg klarer å få til! håper gjerne på fleire svar.. mvh
kidos! Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 I mitt utdrikningslag startet dagen med at alle fortalte om sitt første minne om meg. Dette hjalp på å plassere alle i forhold til hverandre, siden det var mange som ikke kjente hverandre, og jeg synes dette var kjempekoselig. Veldig kjekt å være midtpunktet for så mange koselige historier. Ellers synes jeg det er flott at du ikke vil drite ut bruden. Det er veldig ut "nittitalls",mye koseligere med prinsesse for en dag.
♥Snulder Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Jeg snakket med ei jente i dag som fortalte om rebusløpet hun hadde i sitt utdrikningslag. En av postene var å gå inn på ett apotek og finne prisen på avføringsmiddel, uten å få lov til å si noe. Det forloveren hennes ikke hadde tenkt på var at de fleste apotek har selvbetjening, så hun gikk simpelthen bare til riktig hylle og leste prisen;=) En annen oppgave hun hadde vår å gå i en butikk og skaffe matvarer etter en liste...cluet var at hun kun fikk lov til å plukke fra andres handlekurver.... hun fikk heller ikke lov til å fortelle hvorfor hun tok varer fra andre... Hun fortalte at hun fikk en del arge reaksjoner!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Arrangerte utdrikkingslag i helga jeg. Det ble fjordrafting utenfor Trondheim sentrum, bruden kjørte og i tube bak båten og ja hun datt uti, men tok det med godt humør. Hun fikk og fotbehandling. Hun måtte bade i et tjern vi er vokst opp ved for å hente opp champagne flasker. Også hadde vi pakkeleken. Alle måtte ha med en innpakket pakke til bruden basert på en felles historie. Så måtte hun finne ut hvem den var fra og fortelle historien. Hysterisk morsomt. Kjenn din partner hadde vi og, men det ble ikke så bra, for dårlige spørsmål kanskje. Også satt bruden bare og hylte at brudgommen løy. Hehe, kanskje mest fordi at hun måtte shotte for hvert feile svar.
proud mama Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2007 Takker for alle gode svar! mange gode ideer her iallefall! men vil gjerne ha flere, så håper flere vil skrive om deres erfaring, både som brud på utdrikningslag å forlover/gjester. setter pris på alle innlegg! tusen takk! mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå