Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Embla er faktisk noe så uordinært som "made in bed" og det hjemme i kjipe leiligheten...

Kjedelig men sant...

Noen bedre? Kjøkkenbenk? Kina (hihi)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt er min lille datter made in China, og det er ikke kødd.... Nærmere bestemt Shanghai... Har jo hørt at hver fjerde som blir født er kineser...

Skrevet

Min er også "made in bed" Temmelig boring, men han kommer nok til å bli glad når han får greie på at han var resultatet av at vi kjeda oss mens vi venta på at potetene skulle bli ferdige..Lurer på om jeg skal få det tatovert på ham jeg..:)

Skrevet

*made in boredom" Sweet Amber? Fin tattis det da:p

Skrevet

Made while the potatoes were cooking?? Uff, det var ikke mye å være stolt av for barnet... Så det heter kokende potet i kjelen istedet for bolle i ovnen??

Skrevet

Lisa er 'Made in Sweden', kanskje 'in car'- litt usikker der, hehe:)

Skrevet

Hehe, mer som "potetmos fordi pappa er treig" men det blir vel samme forskjellen:)

Skrevet

Laget på gulvet til X.. Har ei fylledatter! Vi rulla ut av senga og fortsatte på gulvet, med DEN latterkrampen! Fader, så artig sex vi hadde!!! =D

Skrevet

det er greit å ha noen morsomme sex-øyeblikk å huske på når man har barn, siden det gjerne går noen år før det er mulig å ha morsom sex igjen. "Fort deg, nå sover'n" er liksom ingen høydare av et forspill...

Skrevet

I sofaen, koffer gidde å flytte på sæ?? hehe

Vi fikk en reprimande hos leieboern vårs, ho va ikkje så happy siden ho hadde mora på søndagsbesøk... Å da va d å avslørt, jupp d va en dagenderpå "aktivitet"...

Skrevet

her var det ganske A4: I senga, edru og veeeldig planlagt.

Skrevet

hehe... var er resultat av tvangspulings. Ingen forspill eller kjærlige ord, bare ut og inn til ungen ble til. Her var det pulings hver dag rundt eggløsning til testen var positiv. Ingen hadde lyst, men unge skulle vi ha... hehe

Lysten kom igjen midt i svangerskapet... deilig med stor mage i veien!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla skulle jo vært lagd i Riga...var kun der vi skulle prøve. Og jeg blei jo gravid etter turen dit, så trodde planen hadde funka, men neida...blei satt tilbake hele 3 uker på UL, så snulla er "made in bed" hjemme! Faktisk så ligger jeg nå i den senga hun blei lagd i!:P

Spira er også "made in bed", men det var ikke hjemme hos oss, men hos mamma...faktisk i senga hennes!:P

Skrevet

Tihi...artig tråd :)

Begge våre er made in bed på soverommet - veeeeldig planlagt begge to, så lå vel med beina i været og håpte og håpte på at cellene skulle finne frem ;)

Skrevet

Camilla er made in the Maldives :-)

Siste uka av bryllupsreisen vår satt hun som et skudd :-)

Skrevet

Made in Rome, vår kjærlighetsferie ga resultater (ikke helt uventede heller hehe).

Skrevet

Lillegutt ble laget hos svigers på Steinkjer :) Han var ikke helt planlagt, men vi tror at det skjedde ei helg vi var der....

Skrevet

kjedelige vi og. tulla is made in bed

Skrevet

Er ikke helt sikker... Om terminen stemmer så er han nok made in bed, men gikk 9 dager over, så kanskje den satt på bryllupsnatta???

Skrevet

Morsom tråd ja. Gøy å lese at det var mange som virkelig var planlagt:) Gutten vår ble made in bed - på hytta (vi bodde der ei stund vi;))

Skrevet

Eldste er made in bed. Mens nr to på stuegulvet tror jeg.

Skrevet

På gulvet i ganga. Ramla inn døra etter at vi kom hjem fra fest i Taxi. Begynte oppvarmingen på utsiden av huset.....=)

Skrevet

Stor mulig het for at han ble gravid da jeg og min kjære ver på fjelltur helt oppe på toppen hadde vi sex og der blåste det kraftig,stemmer med datoen men pulte en del i den tida,vil ville jo ha barn,så ellers må det være i senga,sofan,dusjen eller en badeplass...

Skrevet

Eldste mi er "made in the shower" 1 uke før bryllupet ;o)

Andre er så kjedelig som "made in bed"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...