Gå til innhold

Sytepaver sytepaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det dere er alle sammen! Ta dere sammen og få dere jobb og et sosialt liv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et heidundranes sosialt liv! Jeg har to beste-bestevenninner, tre andre venninner som jeg støtt og stadig finner på ting med, masse bekjente som jeg møter nå og da.. Kan absolutt ikke klage! =) Går på skolen gjør jeg å.. Tenker at jeg skal få blitt ferdig med den før jeg finner meg en jobb! Hadde planer om en deltidsjobb om vesla fikk BH-plass (jeg går på NKI), men det fikk hun ikke.. Så da får jeg bare gjøre det beste ut av situasjonen! Og så syter jeg litt innimellom - spesielt i dag, for jeg er SKIKKELIG støl i leggene mine etter bunad-sko og 17. mai tog!! Uff, uff..

God natt til deg! =D

Skrevet

kjeder du deg ikveld eller???

du kan bare komme deg ut herfra dette forumet for her har du INGENTING å gjøre! snakk om sosialt liv, kommer fra bitchen som sitter her en lørdagskveld og klager! for en dust du er!

Skrevet

Tregner du å få utløp for litt agresjon du også kanskje? he he....høres slik ut! at du gidder!?

Få deg et ligg eller les Donald Duck - - - Whatever.

Skrevet

Men kjære dere. Kan vi ikke bare la være å svare på slike innlegg i framtiden? Bortkastet tastaturtid, ikke sant? Idioti er irreversible. Sånn er det bare.

Skrevet

Litt for mye å drikke i kveld?

Ja noen her syter sikkert, like mye som noen syter på ALLE de andre forumene her.

Godt jeg har både jobb og et sosialt liv, og i tillegg stortrives jeg alene med ungene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...