Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Det er det dere er alle sammen! Ta dere sammen og få dere jobb og et sosialt liv!
Mamsen86 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har et heidundranes sosialt liv! Jeg har to beste-bestevenninner, tre andre venninner som jeg støtt og stadig finner på ting med, masse bekjente som jeg møter nå og da.. Kan absolutt ikke klage! =) Går på skolen gjør jeg å.. Tenker at jeg skal få blitt ferdig med den før jeg finner meg en jobb! Hadde planer om en deltidsjobb om vesla fikk BH-plass (jeg går på NKI), men det fikk hun ikke.. Så da får jeg bare gjøre det beste ut av situasjonen! Og så syter jeg litt innimellom - spesielt i dag, for jeg er SKIKKELIG støl i leggene mine etter bunad-sko og 17. mai tog!! Uff, uff.. God natt til deg! =D
2 søte Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 kjeder du deg ikveld eller??? du kan bare komme deg ut herfra dette forumet for her har du INGENTING å gjøre! snakk om sosialt liv, kommer fra bitchen som sitter her en lørdagskveld og klager! for en dust du er!
znuppeline Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Tregner du å få utløp for litt agresjon du også kanskje? he he....høres slik ut! at du gidder!? Få deg et ligg eller les Donald Duck - - - Whatever.
Manhattan skyline Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Men kjære dere. Kan vi ikke bare la være å svare på slike innlegg i framtiden? Bortkastet tastaturtid, ikke sant? Idioti er irreversible. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Litt for mye å drikke i kveld? Ja noen her syter sikkert, like mye som noen syter på ALLE de andre forumene her. Godt jeg har både jobb og et sosialt liv, og i tillegg stortrives jeg alene med ungene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå