Gå til innhold

trillingvogn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi venter 3 gutter i september og har begyn å tenke på vogn...

er det trillingvogner ??

noen som har noe anbefale ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld, men må bare spørre....... er de blitt til på normalt vis? Har nettop fått tvillinger selv, kjempekoselig, men travelt.

Skrevet

kan tenke meg det er travelt ja...gruer meg litt og gleder meg masse til de kommer.. har nok fått litt hjelp jeg da..gikk på pergokur og da satt jamen 3 stk på en gang..

men noen som har noe å anbefale ang vogn ?

Skrevet

Vi ventet trillinger, men fikk "bare" tvillinger. Det finnes christine wagner vogn som er i høyden, like smal som en tvillingvogn men vanskelig å manuvrere.. og oth sin, lett å manuvrere, men bred som en låvedør...

Ikke så stort utvalg, men kanskje mer nå. Husk å ta det helt 100% med ro! oppsøk lege hvis du har mistanke om at noe ikke er helt som det skal, mener ikke å skremme, men det er tungt å få frem 3! Dette går bra!

Skrevet

Godt jobba!!!! Det er en oth, med svinghjul og en basson trilling på finn.no.. det er jo ikke sååå ofte man drar på shopping med alle tre.. så jeg ville nok valgt oth sin, den tar hele fortauet men har svinghjul, noe som er pluss (den koster 8000 brukt og det er rimelig) Det er en til 5000 uten svinghjul også, men ville nok helt klart hatt svinghjul!

Hvor langt er du? Dette er jo en bragd!!!

Lykke til videre!

Skrevet

og jo... jeg ville nok kjøpt vogn snart, ser at du venter i september... det går fort og du blir nok lagt inn snart, kjekt å ha så mye som mulig i orden, knip igjen, legg deg ned og gled deg!!!!!

Jeg fikk mine i juni og hadde termin i midten av september...

Skrevet

hei alle sammen...takk for svar...

tror vi går for en med svinghjul ja.

har vært uten nett en stund for ble lagt inn på sykehuset på onsdag,og skal ligge her å ruge til de kommer...fikk premature rier men de er foreløbig stanset...så kniper igjen og vil ikke ha de ut riktig ennå...er 26+2 nå og håper på å klare til over 30 uker...

nå har gubben heldigvis kommet med min kjære lap-top så da går ikke dagene så treigt

Skrevet

hi her...

forresten ikke meningen å være anonym da ..:)

• 1 måned senere...
Skrevet

vogna vår ligger på www.zett.no, det er en blå Ingelsina. Fungerte greit , og selges sammen med en stoooor og nødendig ammepute for 4000,-. Best etter asfalt (kompakte dekk), men går greit på grusveg også. Vi fikk to jenter og en gutt 230605, nå har vi gått over til "3 i bredden" vogn....mobnr mitt er 48068440, bare ta kontakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...