Gå til innhold

Oktober: Tips til hva man kan lage til middag til de små?


Harald Ripultfør

Anbefalte innlegg

Sånn istedetfor middagsglass? (ikke det at jeg mener noe negativt om middagsglass, men det er jo greit å variere litt) Vet liksom ikke helt hva som er trygt å gi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

sønnen min har fått det vi spiser siden han var 5 mnd! Tro det eller ei. Jeg tar det med stavmikseren. Har forsøkt med middagsglass, men det nekter han på. De kan spise alt. Bare styr unna sterk krydret mat, og fløte/melkeprodukter. Feks i dag spiste han 1,5 potet, 1 kjøttkake og blomkål. Dette mikses med vann eller vann+mme.

Nå er det så mye fersk og fin frukt også, så styr unna disse vonde glassene. Jeg har fått min lokale butikk til å kjøpe inn pakistansk mango,- det er helt himmelsk! Han vil helst ha det, - og en banan i ny og ne. Lykke til. Jeg heier på hjemmelaget mat, så vet du hva de spiser. Men jeg skal legge til at førstemann fikk kun glass.. men jeg har blitt mer fornuftlig med årene. Lykke til. Kjøp en stavmikser, og la den lille være med på middagsmenyen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager all mat selv de de får kjøpt i butikken smaker rett g slett for j.....Gir sønnen min litt av hvert. som oftest; potet gulrot og kålrot som basis med kjøttkake,fiskekake,lever(MASSE JERN),fiskboller,kjøttdeig,kylling,spagetti,de kan stort sett spise det vi spiser bare ikke krydder noen unntak. ta til side litt av middagen og knus med gaffel bøand med litt smør evt mme.

 

tipos:Avocado Bra jernkilde Kiwi bra c vit kilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...