mammarie Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 jeg skal begynne om ca 10 dager. Noen som har erfaring med det? Merket dere noe til rier like etter? slapp å gå over tiden? er så spent nuh, vil ha henne ut snart!
solrose Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Har fått det en gang i uka siden uke 36, sist uke 2 ganger. Nå er jeg 4 dager over UL termin, så kan desverre ikke si at det har kortet tiden noe for meg i alle fall, enda jeg er 3 gangs. Men det er vel som de sier at 3 mann er en luring... Slimproppen gikk i går så det skjer vel noe snart men begynner å bli utålmodig... Så jeg setter foreløpig min lit til at fødselen går greit når den nå først starer, ellers må jeg si at akupunktur har vært rimelig bortkastet for min del, enda jeg har stor tro på det. Lykke til!!!!
Fire småtroll Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Jeg merker faktisk at jeg har mer kynnere etter å ha vært der, så noe effekt må det jo ha.. Men mitt største håp er at det skal styrke og klargjøre livmora til å jobbe bedre når fødselen først er i gang. Begge mine første fødsler var lange og tunge, og de siste timene måtte jeg ha hjelp av ristimulerende drypp. Forskning fra utlandet viser jo at fødslene blir kortere og riene mer effektive, så jeg har stor tro på at det hjelper..
Fire småtroll Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 De stikker på litt forskjellige steder ettersom det skal være for modning eller ristimulerende. Jeg får nå ristimulerende, og det er utsiden av lilletåa, innsiden av leggen og mellom peke og tommelfinger. Hun setter noen flere nåler også, men det er for andre ting som er godt å ta med seg på veien, bl.a avslappende, når du ligger der og hviler mens nålene virker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå