Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Er det ok å støvsuge når jeg er høygravid eller bør jeg la være?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Hvis du orker og du ikke har fått restriksjoner mot det av legen er det vel bare å støvsuge i vei. Det er jo bare å kjenne etter hvor mye man orker og la være å presse seg. Noen orker ingenting den siste tiden, andre er i full jobb til de føder. Det beror på så mangt, gjør det som føles best for deg du.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Hvorfor skulle du ikke gjøre det? Aldri hørt om.... Bare støvsug du! :oD
mamamaria Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Hvis du ikke har noen plager, så hvorfor ikke... Men jeg har fått beskjed om at støvsuging og golvvask er et stort 'no no' (og er kun i uke 23), men det er pga fare for prematur fødsel (masse kynnere hver dag og hodet til babyen som ligger veldig langt ned i bekkenet og trykker på livmorhalsen) kombinert med begynnende bekkenløsning :-( Jeg er 100% sykemeldt ut svangerskapet pga dette, så det er nok litt spesielt tilfelle da, men hvis du er frisk, så tror jeg nok ikke det skal være problem å støvsuge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå