Gå til innhold

Slik er situasjonen hos oss


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå noen måneder siden jeg ble alenemor. Vi har enda ikke delt hus, bil eller innbo. Jeg sitter med huset, bilen, innboet og begge barna.

Huset: Er takstert, men vi blir ikke enige

Bilen: Blir heller ikke enige (forholdsvis ny bil)

Innboet: Har ikke orket å diskutere det ennå

Barna: Han har barna når jeg spør om han kan ha de. Har ennå ikke selv spurt meg om han kan ha de. Og når han først passer de, er det ifølge han for å hjelpe meg..

Alt i alt føler jeg at etter x-antall mnd alene bare drar jeg i et nøste, men kommer ikke frem til enden. Vi utsetter det meste, bare for husfreden sin skyld. Vet igrunnen ikke hva jeg vil med dette innlegget, ikke blir jeg noe klokere av å skrive om det heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare ett ord til deg: FAMILIEVERNKONTORET. Nuh!!! Dette er jo helt uholdbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...