Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Er nå noen måneder siden jeg ble alenemor. Vi har enda ikke delt hus, bil eller innbo. Jeg sitter med huset, bilen, innboet og begge barna. Huset: Er takstert, men vi blir ikke enige Bilen: Blir heller ikke enige (forholdsvis ny bil) Innboet: Har ikke orket å diskutere det ennå Barna: Han har barna når jeg spør om han kan ha de. Har ennå ikke selv spurt meg om han kan ha de. Og når han først passer de, er det ifølge han for å hjelpe meg.. Alt i alt føler jeg at etter x-antall mnd alene bare drar jeg i et nøste, men kommer ikke frem til enden. Vi utsetter det meste, bare for husfreden sin skyld. Vet igrunnen ikke hva jeg vil med dette innlegget, ikke blir jeg noe klokere av å skrive om det heller....
Manhattan skyline Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Har bare ett ord til deg: FAMILIEVERNKONTORET. Nuh!!! Dette er jo helt uholdbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå