Gå til innhold

Advarsel; ekkelt! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6 dager på overtid, og veldig klar for å få ut tulla i magen. De siste dagene har det kommet mer og mer slim i trusa, dette er helt blankt og veldig seigt.. I dag har det kommet ganske mye mer enn de andre dagene. Jeg tror liksom ikke det er slimproppen, for jeg har det for meg at det er annerledes. Men har hørt at den kan komme litt og litt... Men tror fortsatt ikke det er den. Uansett; i dag har det vært så ille at det ikke holdt med truseinnlegg, da ble trusa bløt:( Måtte bruke bind... huff..

Men er det noen som har peil på hva dette er? er det bare økt utflod, eller kan det være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det er vel ikke umulig at du lekker litt fostervann nå. Har hørt at dette kan være litt "slimete" i førsten. Og ettersom et truseinnlegg ble for lite kan det da være blanding av slim og fostervann! Hvis det kommer så mye at truseinnlegget blir bløtt flere ganger så burde du ringe for å få en sjekk..

Skrevet

Er det slimete i konsistensen?

Hvis ikke kan det jo være fostervann????

Mine 2 slimpropper har begge vært som litt store veldig seige og elastiske buser. Skikkelig digg! ;o) Men uansett, slimproppen er ikke et tegn på fødsel, selv om det er lov å håpe! :o) Denne gangen gikk min i uke 21, uten at det har hatt noe å si for svangerskapet mitt.

Skrevet

Er veldig slimete, og helt blankt... så om det har noe med proppen å gjøre så tror jeg det bare er små "biter" i tilfelle...

Får ta en telefon til føden i morgen tenker jeg, og høre...

Skrevet

Ville tatt en tur på føden og sjekket..

Kan være fostervann blandet med utflod eller rester av slimproppen f.eks.

Skrevet

Tenkte bare å oppdatere selv om det ikke var så spennende.. Ringte føden, og de mente det nok var utflod, eller rester av slimproppen.. Dersom jeg merket noe endring hos snuppa i magen, skulle jeg ta kontakt igjen. Hun trodde ikke det var fostervann sånn som jeg beskrev det.. Men var kjempehyggelig dame, og nøler ikke med å ringe en gang til dersom det er noe jeg lurer på! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...