Gå til innhold

Hehe litt morsomt ,tipp alder på henne...!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hodet og tankegang er hun ihvertfall ikke så moden....og er nok ganske ung ja, 20 år kanskje...? ikke fikk hun så mye jubel for innlegget sitt heller :))

Skrevet

17??? Hehe.. blir ikke provosert en gang jeg! Synes det er aldeles fornøyelig å lese!!!

Skrevet

Hehe..blir ikke provosert jeg heller....

Tipper rundt 19 år, hva tenkte jeg selv i den alderen tro?;-)

Skrevet

pøh.ikke mer enn 17år.virker slett ikke modnere..

da jeg var i den alderen,så var jeg mamma selv,og så på min mamma som en fosil,hehe.men det endra seg fort.vi ble mer som venninner,og er fortsatt det.så ikke fornærm modne mammaer fremfor meg.da kommer hormonbomba å tar deg !! =0o

Skrevet

Hjelpe meg.... lys på og ingen hjemme der i gården....

Skrevet

Dette var jo bare fornøyelig lesning. Det er vel ikke utenkelig at hun møter seg selv i døren om noen år, som jeg selv gjorde. Heldigvis blir vi (bittelitt) klokere med årene og som regel litt mindre fordomsfulle.

Ha en fin søndag sammen med barna!

Skrevet

Har selv ei "venninne" som er tidlig i tjueåra. Hun påpeker hver gang vi møtes at hun skal gjøre seg ferdig med barneproduksjon før hun er 30. Da begynner man visst å bli gammel, har jeg forstått. Irriterer meg ganske mye over akkurat dette, men pga vanlig høflighet og oppdragelse lar jeg være å kommentere hennes umodenhet/ uvitenhet. (Men det smeller nok en vakker dag...)

Skrevet

Vanskelig å si hvor gammel hun er, men kanskje ikke en dag over 20:- For hun representerer jo det normale som motstykke til gamle mødre..

Jeg var jo selv ung mor, tidlig i 20-årene. Husker jeg den gang ble veldig oppmerksom på aldersforskjellen mellom meg og eldre mødre, som den gang var førstegangsfødende. Mulig jeg så på det som et fortrinn den gangen. Husker ikke helt. Men jeg har alltid syns at det er topp å få barn, gammel som ung, og så lenge man kan. Jeg er jo tilhenger av store barneflokker. Hvorfor skal andre ha det lettere enn meg? he,he

Skrevet

Hahahahahahahhahahahaha....

Whops... der datt jeg av stolen....

Hahahahahha....

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...