Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Storebror heter Oskar. Vi klarer ikke å bestemme oss!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Jeg syntes Henrik er super fint for det skal gutten vår hete =)
minah Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 Hehe, vi har helt klart lik smak naar det gjelder navn. Vi har hele tiden hatt to navn paa lista, Henrik og Jakob. Helt til naa har vi hatt Henrik paa foerste plass, men naa, bare noen uker foer termin har vi (nesten) bestemt oss for Jakob. Kanskje fordi det passer best til storesoesken. Uansett hva dere velger, begge er nydelige navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå