Gå til innhold

Henrik eller Jakob?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror heter Oskar.

Vi klarer ikke å bestemme oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henrik :)

Skrevet

Jeg syntes Henrik er super fint for det skal gutten vår hete =)

Skrevet

henrik... helt klart

Skrevet

Hehe, vi har helt klart lik smak naar det gjelder navn. Vi har hele tiden hatt to navn paa lista, Henrik og Jakob. Helt til naa har vi hatt Henrik paa foerste plass, men naa, bare noen uker foer termin har vi (nesten) bestemt oss for Jakob. Kanskje fordi det passer best til storesoesken. Uansett hva dere velger, begge er nydelige navn:)

Skrevet

Jeg liker Henrik best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...