Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Kontakter man jordmor selv, eller gjør legen dette...? Når begynte dere å gå til jm?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 du må kontakte jordmor selv, som regel sier legen til deg at du må gjøre det etter du har vært på din første kontroll hos legen=) det varierer litt når man går første gangen til jordmor, men kan være greit å få en time før du skal på ordinær ul.. selv var jeg hos legen i uke 5 og hos jordmor i uke 13.. ofte har jordmor lang venting så ta kontakt tili, hun tilpasser timen etter hvor mange uker du er på vei osv=)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Du må gjøre det selv. Jeg fikk time i uke 24. Jm sa at det var da det var vanlig å ha første time hos jm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå