Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontakter man jordmor selv, eller gjør legen dette...?

 

Når begynte dere å gå til jm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må kontakte jordmor selv, som regel sier legen til deg at du må gjøre det etter du har vært på din første kontroll hos legen=)

det varierer litt når man går første gangen til jordmor, men kan være greit å få en time før du skal på ordinær ul..

 

selv var jeg hos legen i uke 5 og hos jordmor i uke 13..

ofte har jordmor lang venting så ta kontakt tili, hun tilpasser timen etter hvor mange uker du er på vei osv=)

Skrevet

Du må gjøre det selv.

Jeg fikk time i uke 24. Jm sa at det var da det var vanlig å ha første time hos jm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...