sept07+okt12 Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg skal i barnedåp i juni og har ingen ting og ha på meg.. Bunaden min ha jeg vokst i fra.. jeg har et veldig lite budskjett og det er to timer til nærmeste butikk med mammaklær.. Noen som har noen tips til klær jeg kan ha på meg eller om dere hvet om noen vanlige butikker som har kjoler som en gravid får på seg? På forhånd takk;)
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Du har ikke noen venninner du kan få snoke litt hos om de har noen mamma-kjoler eller noen skjørt som kan passe? Det er jammen ikke lett. Har kommet en ny nettside som heter nine.no har jeg hørt , men har ikke sjekka åssen den er. Du kanskje kan bestille en kjole derfra..?
*dragonfly* Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Jeg synes det er genialt med skjørt og dressjakker i slike tilfeller. Dressjakkene er jo så fine å ha åpen og da trenger det ikke være mammaklær. En enkel topp innafor i en frisk farge og sort skjørt. Da er det bare å ta et skjørt du har som er lavt i livet. Jeg kan bruke nesten alle skjørtene mine som jeg hadde fra før av.
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Nei det var visst ikke noen kjoler der, jeg sjekka nå..
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Hei!jeg kjøpte en hvit heklet tunika på poppin igår som jeg skal bruke over en svart bukse og en hvit singlet i et bryllup i sommer. d var god plass til en voksende mage:) og kostet bare 399,-
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 vero moda har noen rimelige kjoler med plass til mage.Jeg kjøpte en nå til 159 kroner;)
Ladybug~N&E Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 det stemmer!! Vero moda har kjempefine rimelige kjoler nå!! Men også h&m har endel av disse kjolene med høyt liv og plass til masse mage til en rimelig penge;) Er veldig fornøyd med sommermoten i år for å si det sånn!!!!!!!! Dessuten er det flere nettsider du kan sjekke ut!! Ellos, laredoute, josefson, mm Eller bare søk på mammaklær- Et eller annet dukker opp;)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Hei Popp inn har faktisk mange fine kjoler som er med høy liv fikk to av de i dag. Stikk innom så finner du sikkert noe du liker
litakine og Theodor Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 jeg var å kjøpte meg en kjempe fin kjole på hennes og mauritz, som ikke er mammakjole. Er så greit når det er moderne med høye liv, jeg kjøpte bare kjolen i noen størrelser større enn min vanlige størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå