lotte-liseliten Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg skal til legen på torsdag, da er jeg 13+0 uker. Har dere hatt med pappaen på timen da? Legen sa hun skulle ta blodprøver, og hvis det bare er det og informasjon, så er det ikke så viktig at han er med. Men både jeg og han synes det er kjempetrist om legen hører etter hjerteslag og ikke han er der... Hva tror dere? Setter utrolig pris på svar. Tenker egentlig at han kunne vært med uansett i tilfelle legen sjekker det, men det er jo litt flaut å troppe opp med kjæresten synes jeg. Burde jeg ringe å si ifra at han er med? Kan man høre hjerteslagene i uke 13?
mcs07 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Min mann var med på den første kontrollen da vi fikk førstemann for fem år siden. Han ville som dere være med å høre hjertelyden. I uke 13 skal man kunne høre hjertelyden. Jeg var i uke 11+4 nå med tredjemann og hørte slagene.. Deilig. Ta med pappaen du og lykke til.
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Ja ta med kjæresten om han vil og har muligheen, det er jo bare hyggelig!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Min kjære var med på min første kontroll i uke 12. Hun gjore svært lite på første kontrollen synes jeg. Var til jordmor første gang i uke 18 og da fikk jeg høre hjertelyden for første gang,men da var jeg alene. Sambo var med igjen på min lege kontroll i uke 21 og fikk da høre hjertelyden. Legene synes faktis det bare er fint at kjæresten er med,Jordmor sa til meg at hvis samboer kunne så måtte han bare være med alltså...så det er ikke noe flaut nei Du er heldig hvis du har anledning til og ha med din kjære synes jeg =)
lotte-liseliten Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 Takk for svarene! Da sier jeg til at han dere hyggelige folka sier han bare kan være med tusen takk!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 hadde ikke hatt med sambo på kontrollene til nå men nå framover ønsker jeg at han blir med, føler det er en del av inkluderingen, vil han skal ha et forhold til babyen han og, før h*n kommer ut.. synes du burde ta han med, du er garantert ikke den første som tar med seg sin andre halvdel=) får dere ikke høre hjertelyd så kan det jo være andre ting mannen din ønsker å vite eller lurer på og som han kan få muligheten til å spørre om.. lykke til, ta ham med=)
"husmor"med lille Nora Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 typen min er med hos JM, men ikkehos legen.. for lege der er det bare veiing, blodprøve. men hos JM er det mer som en samtale og da er han med vis han har tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå