Sjokoladetyven Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Skal dere på sommerferie i år? Og evt hvor? Vi skal til Island og Hunderfossen. Selv skal jeg på et par konserter i sommer, men det blir uten barn. Artig å høre hva dere andre alenemødre skal gjøre i sommer, både med og uten barn. Jeg er reisesyk, og det er morro å høre litt, kansje får jeg noen gode tips også
SK&Maylen Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Vi blir vel å farte rundt landet litt tenker eg, til dyreparken og bø er planen, men time will show
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 her blir det en tur til bergen i juni, og ellers s skal vi kose oss hjemme...får besøk.
yinyang Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Har ikke råd til ferie i år vi... Så sånn er det! Men gjør det beste ut av det, og innviterer folk hit, og skal være mye ute i by og natur
så var vi 4 Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Jeg og Martin reiser til Kreta med foreldrene mine i september, og ellers i sommer skal vi dra på badeland med Martins gudmor og tvillingene hennes. Bortsett fra det skal vi være hjemme og vase. Men det blir skikkelig artig å dra til syden, og jeg gleeeeeder meg. Kanskje pappaen skal ha han litt også, hvem som vet...
Fisk med CV Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Skal 5 uker til nordnorge i juli/august, så reiser vi til Gran Canaria i september. Snuppa er bare 4 mnd, så her blir det kun ferie MED barn *
Singelmamma og banden Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Vi blir hjemme i år, med noen små utflukter i nærområdet. Ikke lett å dra noe sted med en baby. Eldste skal være 3 uker hos faren sin, så ho får ferietur bare ved å reise dit. Det er tross alt laangt dit. Men i fjor var vi i dyreparken sammen med noen venninner :-) Og året før var vi i hunderfossen. Satser på ferietur neste år, siden jeg da får 10 000 i feriepenger :-) Og de er satt av til ferie. Dette året går alle sparepenger til huskjøp eller bil.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 I sommer får jeg dessverre tatt lite ferie, så det blir kun en uke sydover sammen med barna i august. Men skal prøve å ta noen dager innimellom, slik at vi får reist bort noen langhelger.
linord mamma til 2 jenter Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 Jeg og eldste jenta skal til Mallorca sammen med min mamma. Vi gleder oss kjempemasse. Lille jenta skal vre hos min pappa den uka vi er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå