Gå til innhold

vondt når han sparker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg er 31 uker på vei og opplever at noen ganger når gutten sparker eller snur seg er det kjempevondt. Det er nesten som magen min skal sprekke. Noen andre som opplever det samme? Jeg har en fra før og husker ikke at det var så vondt men det var kanskje det....Jeg tenker bare at det kommer til å blir forferdelig vondt de neste 9 ukene hvis han fortsetter å bli sterkere og sterkere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yea..

Har ei lita tulle inni magen min som visstnok har fått det før seg at det å sparke "mor" i ribbeina er d morsomste så langt i livet...

Sitter jeg litt foroverlent å hun sparker ifra, er det ofte så jeg må bite tenna sammen, max ubehagelig! Er temmelig øm i brystbeinet/ribbeina for tiden;)

Men du tenkte kanskje mer på selve mageområdet?

Kjenner det også veldig godt om jeg feks står med magen mot kanten på kjøkkenbenken(feks), å hun sparker. Blir liksom full stopp i det hun på en måte treffer benken.. ikke mye som fjærer etter.. Om noen skjønner hva jeg mener..? hehe...:)

Skrevet

har det på samme måte,e så øm i ribbeina,verker skikkelig...selv om ho har vært ganske så rolig de siste dagene,men det e fordi i har hatt sååååååå mye å gjøre de siste dagene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...