phantomet Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Måka har herved fått sin første tann! Et bitte bitte bitte lite riskorn har dukket opp. Phantomet kjente det med en finger idag, da lille vennen plent skulle gnage på mammaen sin... Nok et tegn på at babyen begynner å bli stor....
Plutseliten :) Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Jiiippiii for dere, de er jo sååå søte med de bittesmå tannebissene. Men som du sier, de er plutselig ikke så baby lenger Lillegutten min på 7.5 mnd sliter hardt om dagen med å bli stor, å få opp sine tenner Det kan tære på tålmodigheten både for liten og mor,for blir ikke noe sæææærlig sutrete og klengete da stakkars... Hehe..men det ble en artig tannløshistorie forrige uke. Vi trenger pass til han, og gikk inn i fotoboksen der man etter de nye reglene : skal se alvorlig ut- ikke smile- ikke vise tenner. Det er ikke lett med en "høypålivet" og superblid unge. Og da data damen inni boksen instruerte hva vi skulle gjøre.. fikk jo han latteranfall. Så ALLE passbildene var et eneste stort glis. Da vi kom til skranken med disse bildene fikk vi jo beskjed om reglene.....da vi forklarte "problemet"at det ikke er lett å få han til å la være å smile, kom politidamen med hanske og kjente i munnen,og vi slapp igjennom med bilden for...han hadde jo ikke tenner ) Hmmmm...jeg synes denne er litt søt....
♥Snulder Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Riskorn nr 1!!!! Snart er han konfirmant!! Hehe..
phantomet Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 *skratter* Vi slet med det samme da Måka skulle ha pass... Det er vel ikke hverdagskost at ungene er "for" blide... Fotografen lærte mammaen et triks... Det var å sette inn smokken, så på avtalt tidspunkt skulle jeg dra smokken forsiktig ut av munnen... MEN selv det synes Måka var artig...*ler* Måka har vært deilig tannløs i 8mnd og 10dg...
Plutseliten :) Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Hehe..ja, innimellom sliter vi med en for blid unge...men det er vel et luksusproblem Det med smukken hadde ikke virka her heller, for det er en av de morsomste lekene, nappe den ut. Vis vi samtidig sier vips...gapskratter han. Er et av de morsomste ordene han vet...små barn,små gleder...men det er jaggu morsomt for oss stolte foreldre også ) Er nok enda en stund før det dukker opp noe, så jeg får nyte min 7 mnd og 10 dager tannløse deilighet litt til. Men vet jeg er i 100 den dagen det dukker opp et riskorn
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Det er så søtt!!!! Snuppa mi fikk to tenner tidlig og biter meg i puppen.AUAU!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 ÅÅÅÅÅHHHHhhh =0) grattis måka !!! her er da den godeste gogutten ennå tannløs =) men bite kan han da uansett.di gommene er harde ja,hehe. søteste som fins,er riskorn ;o) jeg får bare være tålmodig å vente jeg... på krabbing,at han sitter,reiser seg,ooog riskorn...=0) men jeg har good tid jeg også.jo lengre jeg venter,jo lengre har jeg baby,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå