Gå til innhold

Noen som har mistet før?


minlillelykke

Anbefalte innlegg

Hei jeg mistet min lille spire den 9. mars, men er nå mer klar enn noen gang for å prøve igjen. Er det noen andre som også har mistet før? Er så utrolig redd det skal skje igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp...

 

Har mista 2... En exu og en ma..

 

Skjønner at du er redd for å prøve igjen.. Det er ikke lett. Sjøl har jeg aliert meg med både sykehus og jm så jeg får skikkelig oppfølging. Det hjelper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde en SA i april.. Har nå to positive CB i skuffen, men klarer ikke helt å slippe gleden løs.. Kunne ønske jeg bare kunne være kjempeglad, men det er søren ikke lett når man vet hvor dypt man kan falle hvis det ikke går bra... Krysser fingrene for oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut i går at jeg var gravid igjen, etter en MA i febraur i år. Er ikke noe jeg vil mer enn dette, men reagerte på en helt annen måte enn jeg forventet alikevel. Er deppa og urolig... Er så utrolig redd for at det skal gå galt denne gangen også!! Tror vi bare må tenke positivt og ta en dag av gangen, jeg.... Og så får vi krysse det som krysses kan for at det skal gå bra denne gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i desember, og det føles som en evighet siden. Utrolig godt å se de to røde strekene igjen idag, men kjenner jeg er litt bekymret ja.

Tror det lureste vi kan gjøre er å ikke lese så mye, og huske på at det er over 90% sjanse for at det går bra allerede i uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet 2 før jeg ble gravid på ny og fødte min herlige prinsesse som nå er litt over 4 mnd! :D

 

Men da jeg hadde disse 2 SA'ene visste jeg ikke om det var SA eller om det bare var "klumpet" mens...

Men når jeg da var på 6 ukers kontrollen etter fødselen kom jeg til å tenke litt og spurte legen min.

Og hun sa at det mest sannsylige var at jeg hadde mistet tvillinger med 1 ukes mellomrom.

Det var jo trist å høre men så er jeg jo glad jeg nå har gullet på 4 mnd! :D

 

Men så var det også det at jeg hadde 2 morkaker, jordmor kunne ikke forklare det, hun sa bare at det hendte av og til, med uforklarlige grunner.

Men så snakket jeg med legen på 6 ukerskontrollen.

Og hun mente at det kunne veldig gjerne være at jeg hadde hatt tvillinger igjen og at den ene døde veldig tidlig, og derfor hang morkaka igjen...

 

Så om det er tilfelle har jeg hatt tvillinger 2 ganger og jeg sitter bare igjen med 1 baby.

Så da har jeg mistet 3stk.. det er tungt å tenke på, men satser igjen og håper på å bli gravid og forbli det i 9 mnd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet i novemer 2006... var helt hjevlig... Vil ikke at d skal skje ijenn om jeg er gravid nå... Mistet da jeg var 4 månder på vei, trodde alt skulle gå bra. Var overlykkelig og spredte budskapet til alle, da jeg plutselig en dag våknet å hadde bynt å blø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet to ganger, begge SA hvor kroppen ordnet opp selv heldigvis. Var 7+0 og 5+1. Det føltes ille, spesielt når dagen som skulle vært terminen da jeg mistet 7+0. Da gråt jeg! Hadde nettopp fått greie på at ei jeg ser hver ukedag var gravid. Jeg fulgte med gjennom hele "svangerskapet" hvor langt jeg skulle vært på vei... Det var nok ikke så sundt, men kanskje min måte å bearbeide det på. Fant ut i går etter to svakt positive tester at jeg mest sansynlig er gravid igjen, og denne gangen klarte jeg ikke helt å glede meg over det... Er veldig REDD for at det skal skje noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet 25 mars jeg, nå er jeg gravid igjen. Er heldigvis optimistisk av natur, så jeg er ikke mer bekymra enn sist... Har nok noe med at denne gangen har jeg en del symptomer, det hadde jeg ikke da det endte i SA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff føler med dere alle som har vert i samme situasjon som meg, er rett og slett helt j**** å tenke på... er tunkt å fordøye, men en må bare komme seg videre og tenke så positivt som en bare kan. Og håpe på at det går fint neste gang...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...