Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Satt idag m helt stopp og press på engang, satt å hylte av smerte. Redd for at presset skal skade babyen. Det kommer så harde press at magen nesten blir flat. Grusomt......
Marolla Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Er helt bløtmaga jeg. Men liker ikke å presse selv når jeg er på do.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Heldig du der da, hadde foretrukket det nå selv om det er best m helt vanlig. Presser ikke, kommer helt automatisk tak når det blir ille....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har slitt veldig med det, men nå har jeg funnet ut at en pose minigulrøtter om dagen er bra for magen. Nå har det passe konsistens. Str derimot er litt for stor da syns jeg, men må ikke presse meg i hjel i hvertfall....
Love my kidz Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Det hender det stopper opp litt ja, sånn ca en gang i uka kanskje. Men venter tålmodig jeg, presser ikke så veldig. Men går aldri over to dager da, så det er vel ikke noe problem da egentlig ;-)
Mirakelungen Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Har hatt fart på magen siden hodet festet seg i uke 32. Springer på toa minst 4 ganger i løpet av en dag, syns det er bra slitsomt det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå