Gå til innhold

brystløft/innlegg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

etter endt ammeperiode...flere sm tenker på det?? er så lei av hengpupper..noen som har erfaring med dette? har i utgangspunktet ikke tenkt å få flere barn, men man vet jo aldri...

 

deres mening på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Venter mitt 3 barn og vet at jeg ikke skal ha flere etter han. Jeg vurderer det absotutt. Jeg er ikke mere enn 26 år og har til vanlig, har ihvertfall fått tilbake kroppen til sitt vanlige jeg etter de andre svangerskapene, så hvorfor skulle jeg ikke kunne ta det og føle seg vel...Snakker jo ikke om store pupper, men å rett å slett få tilbake sine ganle, ikke de henge puppene jeg har fått etter snart 3 svangerskap.

Det er absolutt verdt det, men hvorfor ikke gjøre noe med det når man kan ? Er det noe som plager enn veldig så kan man få dekket noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja :o) Har nå ammet førstemann i et år og ammer fortsatt andremann på 18 mndr. Sikker på at når jeg er ferdig å amme tredjemann at de ser ut som vrengte lommer. Har ikke tenkt å få flere barn. Så kanskje jeg skal ta brystløft. Har faktisk tenkt mye på det. Trives best med små pupper som er litt faste. Så det blir nok ikke no silikon. Tror ikke jeg hadde trives med å ha fremmedlegeme i kroppen. Har prøvd falske negler og det var veldig ubehagelig å ha noe som ikke var "mitt" hehe. Men vil gjøre litt mer undersøkelser på bivirkninger før jeg bestemmer meg. Noen som har erfaringer med brystløft??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å amme etter brystløft? Jeg er gravid for første gang og merker at puppene allerede er blitt skikkelig hengete.. (Hadde hengepupper fra før av og) Jeg kommer jo til å amme dette barnet.. Men hva vis jeg tok operasjonen, kunne jeg da ammet neste? Flytter de ikke på brystvorten? Har veldig lyst på en slik operasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved innleggelse av silikon:

De fleste kan amme etter de har fått innlagt silikon..men på grunn av mindre lagringsplass for melken må man gjerne amme litt oftere enn ellers..De flytter som regel ikke på brystvorten, de opererer under brystene, og evt. arr viser derfor ikke noe særlig :)

Men når det gjelder brystløft vet jeg ikke om de opererer og flytter på brystvorten?!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det etter andremann, men ville vente til jeg var helt ferdig med babytid. Tror ikke jeg hadde tatt sjangsen på å ødelegge melkegangene. Man hører jo at noen går det bra for, andre ikke...... Og hvis de fyller seg med melk og silikon vil de kanskje henge litt etterpå (??). Vet ikke. Jeg har valgt å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...