Gå til innhold

Førstegangsfødende fra Rogaland?


januarbaby+maibaby

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er jenter her som nettopp har funnet ut at di er gravide, og for første gang, ta kontakt med meg i så fall, så kan vi prate og veksle erfaringer o.l.

Jeg fant ut at jeg var gravid 16 mai, og den 28 januar er den magiske datoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min dato e 20.jan;) Også førstegangsfødende og fra Rogaland ja....veldig spent og med mange spørsmål;) Veldig kjekt å ha disse sidene å bruke når man e frustrert øve alle endringene som skjer eller ikkje skjer når man trodde de skulle skje osv. Får avlasta mannen min litt med alt gnålet mitt om mage, baby mm. Det e bare det at eg tenke på graviditeten konstant hele tiden...ganske rart, klare ikke å få det ut av hodet! Me e heldige som e jenter som får lov te å få oppleve dette då, sjøl om det e litt vel spennende innimellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg fant ut at jeg var gravid for en stund siden, faktisk 28 april. 2 januar er den magiske datoen min:) Gleder meg utrolig masse. Har en utrolig spennende tid i møte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er nå 5+3 uker på vei. Har foreløpig termin 25. januar. Er litt uvirkelig for meg:o). Tok graviditetestest 22. mai så jeg har visst det i noen dager nå.

Har hatt endel mensliknende smerter, men det blir litt bedre når jeg spiser. Er også utrolig trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, førstegangsfødende fra Stavanger. Fant ut bare for noen dager siden vi var gravide og gleder oss stort. Har fått termin 30 januar via nettet så gjenstår å høre hva legene sier.

Prøvde sende deg mail Pinkiie, men inboksen din va full fikk jeg beskjed om.

Hvor i Rogaland er dere fra??

 

Gry:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg er også fra Rogaland. Skal ha min første i slutten av januar. Gleder meg. Er 30 år og bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...