Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg merker at de dagene hvor jeg er aktiv selv (og det er stort sett hver dag) så kjenner jeg ikke liv i det hele tatt så lenge jeg er på farten. Men når jeg setter meg i sofa'n sånn utpå kvelden en gang, så kommer sparkene. Er vel helt vanlig har jeg hørt. At babyen er rolig når mor er aktiv. Men så lurer jeg på dette med å sjekke trivselen til babyen. Hvor ofte gjør dere denne sparke-testen? Jeg har rett og slett ikke TID til å sette meg ned og kjenne etter før etter at de 2 andre barna er i seng om kvelden, alt går i ett med jobb og hverdagsgjøremål og det å være mamma. Gjør dere testen flere ganger om dagen, eller er det nok med èn gang om kvelden??
Gøril og Jesper :) Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 du trenger bare å ta den en gang om dagen, når det passer deg. Her utføres testen kl 23.00 om kvelden.
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Og hvor mange spark er innenfor normalen?
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Det har ikkje noko med kor mange spark, men kor lang tid det tek å kjenne 10 spark
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Hva er poenget med denne testen? Så lenge jeg kjenner bevegelse hver dag er jeg fornøyd. Gidder ikke å lage meg bekymriner.
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Hvilken test er dette? Aldri hørt om..
Love my kidz Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Har sjelden så mye som ti spark i slengen jeg. Jeg blir beroliget bare jeg kjenner ham røre på seg et par-tre ganger om dagen. Er ikke noe fast mønster egentlig, men min er vel mest rolig på dagtid ja, og mest aktiv om kvelden. Her i midt-norge er vi ikke med på denn tell spark testingen. Er visst bare på østlandet det eller?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 Jeg begynte på denne testen, og min tolmodighet varte nesten 1 dag. Så jeg har laft hele testen til side. Så lenge jeg kjenner noe bevegelser hver dag så er jeg fornøyd. Har gjort det for vane og ligge om morningen til jeg kjenner bevegelse, og å ligge om kvelden å lese til jeg kjenner bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå