Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har kommet i en skikkelig kinky situasjon,og trenger litt hjelp her. Jeg er mor til ei datter på 4 år,jeg er gift m en som har 2 gutter,en på 4 og en på 2(ikke helt planlagt kan du si,møtte han han før han ble født) da jeg traff mannen min(en jeg har kjent en stund) var jeg veldig klar på at jeg ville ha et barn til,han forsto det og det var jo bare hyggelig mente han,men det var da!!! Nå vet han ikke helt lengre...(jeg sliter m celleforandringer og har fjærna livmortappen,og skal fjærne livmora etter neste svangerskap,legen har anbefalt meg om å ikke vente for lenge)jeg vil gjærne ha et barn m mannen jeg er gift med,og jeg vil ha en til for meg selv og dattra mi også,dette har begynt å tære veldig for oss,må også si at han ikke vil at jeg skal ha kontakt m xen hans,selv om det er for å avtale praktiske ting,er jo hyggelig å ta m han eldste litt utenom de faste tidene,han er jo på min datters alder,og siden min mann jobber mye og er vanskelig å få tak i til tider,pga møter o.l blir det jo til at det å ta m han blir uaktuelt,det er irriterende og frustrerende,for jeg er veldig kjekk å ha på morgene i helgene,for da står jeg opp m alle barna,og han ligger til langt på dag. Jeg må da burde kunne "kreve" noe jeg også?? er vel ikke vanlig å ikke ha kontakt m exen? er jo for barnas beste? jeg skal jo ikke være venninne m ho..kjenne at fortsetter det som dette,tror jeg at jeg ikke har noe her å gjøre...han har forresten ALDRI gjort noe m min datter bare han og ho,og det syntes jeg er trist og litt rart..hva bør jeg gjøre da tro???noen tips? jeg vil ikke gi meg på det å få et barn til heller,det vil jeg komme til å angre bittert på
eirama Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Om han er på den måten så vet jeg ikke om jeg ville hatt barn med ham.. Han virker litt "egen" spør du meg... han liker å bestemme, og du skal ikke bestemme noe...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå