Gå til innhold

Flere som har mye mensliknende smerter?


camosilla

Anbefalte innlegg

Går nå i 6uke, og har mye mensmerter. Press i mage/livmor. Satte inn to egg. Kan det være jeg kjenner ekstra mye hvis det er tvillinger på vei tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har hatt en del smerter ja, idag hadde eg ein periode på 10-15 min sammenhengende eg hadde ganske vondt, blir beroliga her på BIM om at det e mange som har en del smerter, det e nok heilt naturlig ja! Lykke til videre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt nå å få mensmurringer, men jeg kunne gjerne vært foruten di. Hadde vanligvis sterke mens smerter slik at jeg tok Ibux. Men det kan jeg jo ikke nå, så jeg håpa i det lengste at jeg slapp det men. Får bare tenke på at alle tegn og "smerter" er gode tegn, så kanskje det er lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er gravid i 5 uke og har i dag hatt en del menssmerter. Har også blødd en del friskt blod, har dere også det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare mensmurringer. Håper ikke det kommer blod heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke blødd i heletatt. Litt blødninger er vel normalt har jeg hørt, men blir det mye hadde jeg kontaktet legen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, har pratet med de på føden, men det var bare å holde seg i ro.Håper alt går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er 5 uker og har blød litt.

Kor mange dager har du blød og kor mye har du blød?

 

Er selv 5+2 uker på vei og får blod på papiret når eg tørke meg.

Komme ingenting i bindet...dette begynte i går ettermiddag

Har en del vondt også men det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg har blødd i går i natt og i dag, men e kje mengder, heilt lyst friskt blod på papiret når eg tørke meg.Har lest at det kan være normalt, men kan og være tegn på noe skjer.Har litt vondt eg og, men det e liksom mer plagsomt enn smerter på ein måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg er i 7.uke, og har vært en del plaget med menslignende smerter... Begynner å bli litt bedre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...