Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at det er normalt å føle sterkere tissetrang enn vanlig under graviditet, men at det skulle bli såååånn tissetrang visste jeg ikke! Heh..... Jeg kan ikke gå 50-100 meter uten at jeg føler at "nå tisser jeg på meg". Å dra på shoppingrunde har aldri vært så billig før, for jeg springer jo bare på do....

Kommer ikke ut mer enn noen dråper, men trangen er helt ekstrem.

Jaja, får håpe det går over etterhvert. Snart 13 uker nå, så skulle tro det. Vært slik den siste måneden.....

Noen andre? :)

Vi får bare gjøre disse knipeøvelsene innimellom, og håpe vi får "normal" blære igjen - i alle fall i noen måneder før vi blir skikkelig stor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan høres ut som du har tegn på urinveisinfeksjon synes jeg..

man får oftere det når man er gravid..

måtte selv på do heeeele tiden å fikk bare ut noen dråper hver gang og etter en tur hos legen viste det seg at jeg hadde uvi, er mye bedre nå=)

Skrevet

Få deg en legetime så fort som mulig, og lever inn ei urinprøve. D der høres akkurat ut som slik eg hadde d. Var på do HEILE tida - kunne gå 5 minutt mellom kvar gong.. er veldig travelt. Urinvegsinfeksjon er ikkje noke kjekt. Eg fekk en 10 dager antibiotikakur - allerede etter 3 tablettar merka eg forskjell - fekk omsider sove ei HEIL natt uten å måtte springe på do... Uansett, har du urinveginfeksjo kan dette gå utover nyrene etc etterkvart - så det er best å få gjort noke med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...