Gjest Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 ÅÅH! Gjett hvor jeg er lei de!! Altså både kvalmen og mensmurringene. Mensmurringer har jeg hatt den siste uka som har kommet og gått litt, burde vel egentlig ikke klage..... Men gjør det alikevel! hehe Trodde ikke jeg skulle bli kvalm jeg nå, når jeg ikke har vært det før i svangerskapet.. Men joda, om nettene er jeg så kvalm at jeg nesten ikke vet bak fram på meg selv.. Men nå er det sånn om dagen også. Glad jeg er ferdig med innkjøpene hvis det skal fortsette slik... Flere junidamer som har det slik?
Turid Laila Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Nope har det ikke helt som deg. Men har noe annet som irriterer vettet av meg. Kynnere som presser nedover! Begynner å brystet og tar lufta fra meg, kjennes ut som noen slår meg flere ganger i mellomgulvet, og så blir jeg varm/rød i ansiktet og så kommer kynnerne som presser seg nedover! Høres dramatisk ut, men er ikke så dramatisk som det hørtes ut da Og siden i går så kjennes det ut som jeg må på do hele tiden, altså nummer 2! fryktelig irriterende da jeg faktisk ikke må det!
snopy Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 har det akkurat som deg....mest om kvelden når minsten har lagt seg og jeg har funnet sofaen.... får ett sann nedpress, prøblemer med pusten(konsentrasjon) og veldig varm, og kjennes ut som svetten spretter i pannen.... 17.mai kom de med 7min mellomrom, men jaggu stoppet de opp.... Har også mensmurringer gjennom hele dagen.... får håpe det har noe godt føre seg dette her.... Og do gåingen har toppet seg opp.....oppe 5 ganger i natt!!!
Seriøst Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har det også slik! Er skikkelig kvalm om dagene og har mye kynnere.. Men kynnere har jeg hatt hyppig i lang lang tid nå, ser ikke ut til at det utvikler seg til noe mer desverre... Men så lenge det hjelper på modninga så skal vi kanskje ikke klage! (Noe jeg gjør uansett da, hehe)
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Hehe.. Nei, kynnerene mine regner jeg ikke med her. De har jeg uansett... Har hatt opptil 50 om dagen. Den ene avløser den andre osv.. Men men.. Det hadde hatt effekt da jeg var inne på føden og fikk Bricanyl for en måned siden, så jeg håper det har mer effekt nå.. Hhehe Men men.. Ikke mange dagene til terminen iallefall.. Blir det overtid så får en bare ta det som det kommer
tina 79:) Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Er vel nesten junidame jeg også med termin 30 mai... så jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver. I går natt lå jeg våken og var kjempekvalm i sikkert et par timer, i tillegg til doturer og mye unødvendige tanker, så blir ikke nettene veldig sove-effektive for meg heller. Er helt avhengig av rolige dager i mitt eget tempo for å samle litt krefter, fordi det gjør jeg iallefall ikke om natten. Er heldigvis ikke kvalm på dagen, men er fryktelig sliten, har kynnere og har mensmurringer i ryggen som er så ille at hadde det virkelig vært pga mensen så hadde jeg kastet innpå to ibux. Håååååper det er bra med modning der nede, så ikke alle "lidelsene" er forgjeves. Men men, vi får bare holde ut!
-spent- Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Har en del mensmurringer, får skikkelig tak i korsryggen og i underlivet flere ganger om dagen. Hender seg jeg er litt kvalm, men ikke veldig mye, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå