Gå til innhold

sv uten for livmoren


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg hadde sv uten for livmoren og det endte med at jeg ble opperert. den lille kunne aldri overlevd fordi de ikke får utviklet seg i egglederen. men likevel jeg ble opperert i 8 sv uke. jeg hadde gledet meg til den lille men det gikk ikke.

 

jeg føler tapet og savnet, men siden jeg mistet så tidlig mener dere at jeg ikke har rett til å være her inne da eller mener dere jeg også er en av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg opplevde det samme i uke 10, men jeg føler ikke at det er her jeg hører hjemme, selvom sorgen over den lille som aldri fikk utvikle seg var stort lenge etterpå.

Du får nok forskjellige reaksjon på det vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er rart når noen som har mistet så tidlig i svangerskapet, uansett grunn, velger å komme inn i ett forum som heter ett barn for lite, spesielt når det finnes forum for spontanaborter.

 

Det å miste ett barn er det største traumet ett menneske kan utsettes for (det er laget avhandlinger om dette) og det ER en signinfikant forskjell på å miste noe som skulle bli ett barn, ett embryo, som ikke engang har blitt ett foster enda og det å miste ett levende lite barn, være seg spebarn, i mors liv eller større barn i krybbedød el andre ulykker/ sykdommer etc.

 

Jeg har selv måttet ta "selvbestemt" abort, noe som var helt nødvendig, men grusomt. Jeg har hatt en spontanabort, som også er en sorg som må leves ut og jeg har mistet det kjæreste jeg har hatt. Min datter døde på brystet mitt tre dager gammel, hun sluttet å puste i armene mine på intensiv avdelingen. For dere som tror at det å spontanabortere er noe som kan sammenlignes med å miste ETT BARN bør gå litt i dere selv. Jeg blir opprørt og lei meg og forstår ikke om dere er her inne for at dere føler dere har vært utsatt for det samme som de som har mistet ett barn eller hva?

 

Jeg forstår at dere også har behov for trøst og støtte og å få leve ut sorgen, men spør dere meg er ikke dette forumet for det. Men det er nå min mening på en fryktelig dårlig dag hvor jeg bare savner jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så mye vondt du har opplevd.

Sender deg masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk-takk, heldigvis har jeg fått verdens fineste lille fyr etterpå da, så jeg har masse kos og glede også heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk jeg "snakket" litt med deg her inne, eller på bim da før jeg spontanaborterte. Du hadde nicket, 1 på jorden, 1i himmelen og 1 i magen, kan det stemme? Du sendte meg en mail også, men siden det gikk som det gikk var jeg borte fra alt som het bim en lang stund etterpå. Heldigvis ble jeg gravid med lille bare en måned senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det nicket på bim.

Er du fra Oslo...

Må innrømme at jeg ikke husker det helt, snakket med flere inne på bim.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jeg en mail av deg med bilde av jenta di? en utrolig nydelig jente....

Håper jeg husker rett nå....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fra Oslo og jeg tror jeg sendte deg bilde, er veldig stolt av henne så passer på ved omtrent hver anledning til å sende bilde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ganske sikker på at jeg vet hvem du er :-) eller iallfall at jeg kjenner deg igjen fra dinbaby.

Husker jeg fulgte med når du mistet spiren..... var tøft...

Er veldig glad på dine og mannens vegne at dere har fått en ny baby.

 

ha en fin st.hans :-)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...