phantomet Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Phantomet har herved fått nye briller. Pga heftig pollen allergi må linsene hvile litt. Brillene som jeg hadde var eldgamle, så phantom-mannen mente at nye var på sin plass. "De er faktisk plassert midt i ansiktet.....!" Godt poeng igrunnen! *ler* Så forrige lørdag dro vi til den lokale optikeren og fikk hjelp til å plukke ut noe briller. Og de ble ganske så kule...i sort titan med rosa bakgrunn...eh...*ler* Idag kom det sms fra optikeren at de var klar for avhenting. Så nå sitter phantomet her med flunke nye briller, og merker at verden har blitt hakket tydeligere nå ja! *ler* (Riktignok kostet investeringen fletta...men det er visst verdt det!)
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 så heldig da =) tenker du ser verden litt bedre nå,hehe. skulle virkelig bytta ut mine.noen år siden sist.men først skal jentene ta ut sine nye snertne briller.om di da blir enige med seg selv om infatningene....;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Grattis med nye briller, Phantomet ;-) Mine skulle vært byttet ut for sikkert hundre år siden!!! Men så tror jeg hvert år at i år da SKAL jeg ta operasjon............. Oh well...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå