Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter gutt selv, så det er kanksje derfor jeg får en følelse av at det stort sett er gutter som ventes for tiden, men jeg er sikker på at 9 av 10 av dem jeg spør venter gutt! Det er nesten slik at når noen sier de venter jente puster jeg lettet ut, og tenker "da er det håp for barnebarn likevel" ;b Hva mener dere? Er jeg alene om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er mange som får gutter, men den siste tiden vet jeg om 4 som har fått jente så det er nok sikkert ikke så ille! :o)

Skrevet

godt å høre ;) Ei i klassen som har termin samme dag som meg sa at hennes jordmor hadde fortalt om fjoråret. Da var det så mange jenter som ble født at de nesten ble bekymret. Men i år ta visst guttene igjen ifølge samme jordmor... Kanskje det har litt med hvor hun bor i landet? merkelig fenomen likevel...

Skrevet

"alle " jeg kjenner som har født i år har fått jenter, så jeg har vært litt bekymret andre veien. Bor på et lite sted, og det er kjedelig om gutten i magen blir eneste hankjønn i klassen!!

Skrevet

Her i nærheten skal alle ha, eller har fått jenter......

Skrevet

Her i gata er det kommet 6 jebter på ett år... men jeg venter gutt. men er enig syntes det er mange som venter gutt nå. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...