Gå til innhold

noen flere som drømmer rart om natten for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

drømmer så mye rart, det meste om fødsler osv...

tenker mye på dette med fødsel og klarer ikke å se bilder å slikt av det lenger, for da drømmer jeg om det om natta...

ennda er det 5-6 måneder til jeg skal føde selv, tror jeg gruer meg en del...

bladde gjennom det nye "gravid" bladet i går å der var det bilder av en fødsel, di sitter ennda igjen i tankene=/

i natt drømte jeg at jeg var på omvisning på føden sammen med en hel haug med andre jenter som mest var opptatt av hvordan maten i kantina på sykehuset var.. syke greier...

er det bare meg eller er det flere som er begynt å bli litt "tulleruske" i drømmene under svangerskapet??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... jeg drømmer masse rart.. F.eks natt til i går, drømte jeg at mora mi var med til jordmora da jeg skulle ta ultralyd, men jordmora måtte passe på da mora mi satt å bæsja så jeg måtte gå å ta ultralyd på meg selv, da så jeg at der var en gutt; han skrevde å viste den svææære tissen sin mot meg... hehe...helt sykt...

Skrevet

jeg har drømt at jeg er lesbisk jeg. Det gjorde jeg sist jeg var gravid også.

Har hørt det er vanlig da.....

Skrevet

jeg drømmer bare helt syke ting.

I går natt drømte jeg at jeg ble tilbudt 60.000 kroner for å være vaktmester i en blokk i Praha i 11 dager, og i natt drømte jeg at det var 2. verdenskrig og at hele familien min måtte rømme til Nord-Norge (vi løp hele veien).

Har også drømt om lesbesex, drap og andre bestialske ting.

Underbevisstheten jobber som aldri før;)

Skrevet

det er helt sykt hvor mye rart som går ann å få oppi hodene til oss gravide skjønner jeg=)

håper di forsvinner med tiden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...