Gå til innhold

Hva mener dere er best her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar bor 1,5 time kjøretid en vei fra hverandre. Jeg har daglig omsorg og han har henne tredje uka i mnd og første helga. Nå har vi fått fulltid barnehageplass fra 15 august og jeg syns det er veldig bra. Han mener derimot at han fortsatt skal ha henne denne uka. Jeg er for tid med pappa, men det jeg er redd for er at det blir hardt for henne å være tre uker i barnehage og en borte derfra. Jeg er redd hun da konstant på kjempe for å finne tilbake sin plass i gruppa og blir en outsider...Hun er to år i juli.

Vi skal til megling på tirsdag...jeg trenger synspunkter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde latt henne få fortsette å være hos pappa den uka jeg...

Skrevet

I starten ville jeg ikke hatt henne en hel uke borte fra bhg, men når hun er skikkelig inne i systemet ser jeg ikke noe galt i å tilbringe en uke hos faren.

Skrevet

hvis hun er vandt med å være en uke hos far ville jeg fortsatt med det...blir mye større omstilling for henne hvis hun plutselig ikke skal det lengre. sm barn kommer veldig fort inn i barnegruppen i bhg og vil ikke ha noe problem med det. (jobbet i bhg før jeg fikk gutten min og hadde der 3 barn som var 2 uker i bhg og 1 uke hos far/besteforeldre og så ikke noe problem med det)

dessuten har barna godt av å slippe være fullt i bhg hvis de kan slippe det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...