Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 også spurte jeg og min forlover om prøver på parfyme og noen andre nye hudpleieprodukter, da ble vi utskjelt av butikkexpiditøren og hun sa vi ikke behøvde prøver så mye som jeg hadde handlet. Hadde det ikke vært for at det hastet med og få kjøpt inn sminken hadde jeg dratt til et annet parfymeri. I tillegg så sendte jeg en mail til daglig leder på foretningen da jeg ikke finner meg i slik oppførsel. Skrev i mailen at en personalsamtale hadde vært på sin plass.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Herregud for en oppførsel. Helt riktig av deg å sende en mail til daglig leder. Når jeg handler på Estetique så pleier jeg altid å få med masse prøver etc når jeg handler for over 1000 kr.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Skulle bare mangle at dere som faktisk hade lagt igjen noen tuselapper der fikk prøver da... Jeg pleier å stikke innom et på senteret her, og kjøper ikke alltid noe, men får med meg prøver hvis jeg spør =) Noen burde ikke jobbe i butikk
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Sist jeg handlet på parfymeri, handlet jeg bare for 600. Men jeg fikk da prøver likevel. Trodde det var vanlig å legge ved prøver til alle som handlet litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå