Ane** Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Rar følelse egentlig... Nå har jeg venta og venta i dager og uker på at denne snuppa på innsiden skal komme ut å hilse på mamman sin... Men nå, med bare tre dager til termin merker jeg at jeg har slutta å vente liksom... Som om jeg i underbevistheten har "gitt opp" og tror at hun aldri kommer ut eller noe. hehehe
@nita+Sebastian Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Det var sprøtt å lese ) Jeg har dert på akkurat samme måte. Har igjen 6 dager til termin og kjenner at denne babyen kommer aldri ut. Har plutselig gitt opp. Merkelig følelse.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Ja, kanskje like greit, ellers hadde jeg blitt sprø.. Har 17 dager til UL termin, men ifølge unnfangelsen er terminen om 5 dager, så satser på det blir nærmere den, men har plutselig ikke så utrolig dårlig tid lenger.. Merkelige fenomener man kommer over når man er gravid..
Hattifnatt Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Akkurat det samme her. Forrige helg var jeg SÅÅÅ utålmodig og kjente etter på hver kynner om det muligens kunne gjøre litt mer vondt enn vanlig. Nå er jeg overbevist om at denne ungen aldri kommer ut og har slått meg til ro med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå