trebarnsmammaen Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Til "Anonym" ...bare synes litt synd på deg som alltid må komme med surmagede innlegg i enhver lenke. Hvorfor går du inn her i det hele tatt hvis det er så mye av innholdet som irriterer deg? Det må være slitsomt å være så negativ hele tiden.. Men kanskje det er fordi du er sliten, forståelig nok, det! Min oppfordring er å benytte disse siste ukene av svangerskapet til å lade opp med masse positiv energi; det overføres jo også til barnet, vet du! :-)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Ja, enig med deg der, ingen vits i at de forsurer andres verden også.. Hehe, det er vel ikke alle som er den de later som de er heller, så det er vel litt derfor også!!
trebarnsmammaen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 ...nettopp! Anonymknappen er jo sikkert bra hvis man vil skrive noe litt sensibelt...Men også en lettvint løsning for noen!:-)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Men det er jo sååå mange som skriver ett innleg som foreksempel: Har dere det bra jenter???? med anonym knappen.... sånt skjønner ikke jeg meg på... men oxo alle de slebrige komentarene de kommer med.. jeg har ingenting å skjule så hvor bruke den knappen da... ser ikke vits å lage en prfil en gang. da er du jo så annonym det går ann å få blitt.... men de som sitter på barn i magen kan faktisk se hvem dem anonyme er... rart dem ikke gjør noe når de ser alle de komentarene... sorry måtte bare få det ut =)
trebarnsmammaen Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 Hehe, er enig med deg, det er jo endel uinteressante temaer! Men det er jo bare å hoppe over de temaene man ikke gidder å lese! Og så får vi heller respektere at noen tydeligvis glede og interresse av sånne temaer også... :-)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Ja tror nok det er best =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå