Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Litt sånn usj mens-greier lenger ned (herved advart ;-))) Dumme dumme naboen!!! som ikke er nabo engang!! De må kjøre over vår eiendom da innkjørselen er laget sånn... De bruker det som sommerhus og er nesten aldri der. Nå har sønnen overtatt huset, og han er grei. Faren derimot er en forb.. gammel grinebiter!!!! Grrrrr... I dag hadde samboer bare satt bilen midt i innkjørselen fordi vi skulle ut, men så fant vi ut at Jojo skulle få sove litt først... Selvfølgelig måtte gamlingen komme akkurat i dag! Det er jo greit at det er galt av oss å parkere der, men... Han kjører opp bakken, og står på fløyta!!! Vi hører at han kommer men rekker ikke å stå opp av stolen engang før han fløyter! Og som ikke DET er nok så går det tre sekunder så fløøøøøyter han igjen!! Dobbelt grrrrr!!! Og han står rett under soverommet vårt :-((( Jojo våkner og hyler... Dette skjedde også engang da jeg var hjemme og høygravid med høyt blodtrykk. Endte med at jeg vagga ut i morgenkåpa ;-) Stakkars gamle konemor i bilen skammet seg på vegne av sin mann... Bilen var satt slik at det skulle være lettere for meg og kjøre ut ;-) Og da fant han ut at han skulle kjefte meg huden full for at stigen ikke var satt på plass (vi får låne den og samboer var midt i jobben så han giddet ikke bære den opp igjen). Jeg stod der med ansiktsmaske og morgenkåpe på med magen struttende! Kan tro gamlingen så forfjamsa ut først... For tida så går jeg på hormonkur for å regulere menstruasjonen. Det er et sant helv... for å si det mildt! PMS og mens hele tida og rene styrtblødninger! Og hormonene KOKER i kroppen!! Sint og sur kjærring er jeg... Fikk ikke gått på fest igår pga blødninger, og idag kjenner jeg at jeg kunne drept noen.... naboen for eksempel? ;-) Noen som har noen forslag? Annet enn mord liksom... hehehehe... Og er det noen som har styrt med sånne teite mens greier? Vet mamma måtte ta flere utskrapninger og lurer nesten på om jeg også må det... Hvor mye kan man liksom blø? Hadde det slik etter at jeg mista i sept 2004, men da ga det seg etter en tidagers kur, og så fikk jeg ikke mensen igjen ordentlig og ble gravid etter fire fem mnd... Og nå lurer jeg på om dette har noe med overgangsalder å gjøre? Hilsen HORMONBOMBA ;-)))
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 er enig med deg.er en dum nabo.en skikkelig dum en å. hadde en slik en vi å...men ha ga seg med tutinga da vi gjorde det samme til han,he he ;o) da skjønte han irritasjonen med fløyting.... har teit mens jeg å.kan ikke røre meg utendørs første dager.det flommer over...gosj..men jeg har ikke vært til lege med det...hvorfor?? næææh,litt flaut det,hehe..
Plutseliten :) Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Dumme naboen...og javisst kan hormoner trigge lysten til å drepe Leste om at i USA var det en som hadde blitt frikjent for mord pga pms!!! Så du kan jo flytte naboen dit og ta en ferie dit samtidig..hehe..neida. Men høres utrolig irriterende ut ja, særlig når baby våkner, og det tross alt er deres eiendom han må kjøre gjennom. Hmmm...blødninger...ta en prat med legen. Høres ut som en utskrapning kan være løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå